//
کدخبر: ۱۹۹۹۷۵ //

‍ برگزاری کمیته استانی در خصوص آموزش‌های هنگام ازدواج

مراسم کمیته استانی در خصوص برنامه های مشترک بین دستگاهی و آموزش های هنگام ازدواج باحضور دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و جمعی از کارشناسان در دفتر مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.

‍ برگزاری کمیته استانی در خصوص آموزش‌های هنگام ازدواج
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر رضوان مدنی در این جلسه عنوان کرد : ارائه آموزش های پیش از ازدواج یکی از طرح های دفتر مشاوره معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان است که محتوای آموزش پیش از ازدواج برای گروه سنی 16 الی 29 سال که در سن ازدواج هستند را تهیه کرده است.

وی افزود: برای زوجین جوان آموزش 6 ساعته در محل پایگاه های بهداشت هنگام مراجعه جهت انجام اقدامات ضمن عقد در نظر گرفته می شود که در این آموزش ها مباحثی در خصوص مسائل مشاوره و روانشناسی توسط روانشناسان بهزیستی در کنار مسائل حقوقی، اخلاقی و بهداشت ارائه می شود.

رضوان مدنی تصریح کرد: بهزیستی پرچم‌دار آموزش های تخصصی است که تاکنون توانسته در راستای آموزش های پیش از ازدواج بر اساس پروتکل های مشخصی اقدام کند.

شایان ذکر است که در راستای تقویت زیرساخت های قانونی و اجرایی برنامه آموزش های هنگام ازدواج، کمیته استانی آموزش های هنگام ازدواج در کنار کمیته کشوری متشکل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، بهزیستی، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۹۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان