//
کدخبر: ۲۰۷۶۲۳ //

احتمال افزایش کمیسیون‌های شورای شهر زنجان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از احتمال افزایش تعداد کمیسیون‌های شورای شهر زنجان خبر داد و گفت: پیشنهاد این موضوع توسط رئیس جدید شورا مطرح شده است.

احتمال افزایش کمیسیون‌های شورای شهر زنجان
به گزارش فرتاک نیوز،

سجاد خدایی اظهار کرد: پس از جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان که برای انتخاب هیأت رئیسه برگزار شد، در جلسه غیرعلنی مبحث مربوط به تعیین رؤسای کمیسیون‌ها مطرح شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در این جلسه رئیس جدید شورای شهر زنجان پیشنهادات خود را درباره اعضای کمیسیون‌ها ارائه کرد، گفت: حمیدرضا حمیدی رئیس جدید شورای شهر زنجان اضافه شدن یک کمیسیون دیگر به کمیسیون‌های شورا از جمله این پیشنهادات بود.

وی تصریح کرد: مشروح این پیشنهاد این بود که بخش خدمات از کمیسیون خدمات، حمل و نقل و ترافیک و بخش محیط زیست از کمیسیون محیط زیست و عمران جدا شود و یک کمیسیون جدید به نام «خدمات و محیط زیست» شکل بگیرد.

خدایی با اشاره به اینکه طبق این پیشنهاد کمیسیون‌های شورای شهر زنجان شامل کمیسیون حمل و نقل و ترافیک، کمیسیون عمران، کمیسیون امور بودجه و حقوقی، کمیسیون خدمات و محیط زیست، کمیسیون اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری، کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، کمیسیون شهرسازی و معماری و کمیسیون نظارت و پیگیری خواهد بود، افزود: البته امکان این موضوع نیز وجود دارد که کمیسیون‌ها طبق روال قبلی فعالیت کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: البته این موضوع در حد پیشنهاد بوده و قرار است که اعضای شورا نظرات خود را در این باره اعلام کنند که در صورت تصویب یک کمیسیون به کمیسیون‌های شورا اضافه خواهد شد.

وی افزود: در نهایت مقرر شد تا هفته بعد کمیسیون‌ها تشکیل و ترکیب آنها مشخص و رؤسای آنها تعیین شود.

به گزارش فارس، احمد نصیری، اسماعیل دویران، رحمان احمدی، کاظم افشارچی، عباس راشاد، مسعود مراخانی، امامعلی دادخواه و سجاد خدایی و حمیدرضا حمیدی 9 عضو شورای شهر زنجان هستند.

در سومین سال انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان حمیدرضا حمیدی به عنوان رئیس، سجاد خدایی به عنوان نایب رئیس و عباس راشاد به مدت یک سال به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۶۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان