//
کدخبر: ۲۰۷۲۶۷ //

۷۰ پروژه در هفته دولت در تویسرکان افتتاح شد

فرماندار شهرستان تویسرکان از افتتاح و کلنگ‌زنی 70 پروژه در هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: اگر قرار است آماری از عملکرد دولت دهیم، باید واقعی باشد.

 70 پروژه در هفته دولت در تویسرکان افتتاح شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سیدرسول حسینی عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت اظهار کرد: پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی تویسرکان در هفته دولت تا به امروز 70 پروژه عمرانی، خدماتی و... با اعتبار 24 میلیارد تومان مشخص شده است.

وی با بیان اینکه  از مجموع این پروژه‌ها 61 پروژه با 20 میلیارد و 500 میلیون تومان قابل افتتاح بوده و 9 پروژه با 3.5 میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد افزود: چهار پروژه بنیاد مسکن در پنج روستای شهرستان تویسرکان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

فرماندار شهرستان تویسرکان کلنگ‌زنی و افتتاح چهار پروژه برق‌رسانی، افتتاح دو پایگاه امداد و نجات هلال احمر و افتتاح دو طرح اوقاف را برخی از پروژه‌های هفته دولت در تویسرکان عنوان کرد.

وی با اشاره به 41 پروژه قابل افتتاح در بخش ارتباطات و فناوری و اطلاعات خاطرنشان کرد: پنج پروژه از این بخش روز جمعه گذشته با حضور مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

حسینی در ادامه خطاب به مدیران تصریح کرد: اگر قرار است پروژه‌‌ای در  هفته دولت کلنگ‌زنی شود باید موافقت‌نامه مبادله شده باشد، حتما دستگا‌ه‌های اجرایی، سازمان‌ها و ادارات کل باید در جریان باشند، چون نه بنده و نه هیچ کدام از شما مدیران موافقت‌نامه مبادله نمی‌کنیم.

وی تاکید کرد: ما به دنبال آمارسازی نیستیم و نباید باشیم، اگر قرار است آماری از عملکرد دولت در این هفته بدهیم، باید واقعی باشد؛ بدون تعارف.

فرماندار تویسرکان یادآور شد: باید همه ضوابط اداری برای هر پروژه قابل افتتاح و برای کلنگ‌زنی در هفته دولت طی شده باشد؛ بنابراین از پروژه‌های که بعضاً نیمه تمام با این حداقل اعتبار ما چه افتتاح و چه کلنگ‌زنی خودداری خواهیم کرد، این موضوع حتما مدنظر مدیران باشد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان باهنر و رجایی و روز کارمند بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را در هفته دولت با همراهی مسوولان خواهیم داشت.

حسینی در بخش دیگر از سخنانش با انتقاد از تعلل و کوتاهی دستگاه‌های اجرایی در مناسبت‌ها و اعیاد بزرگی چون عید غدیر تاکید کرد: متاسفانه سیستم اطلاع‌رسانی در سطح شهرستان ضعیف است، حتی در جزئی‌ترین مورد یعنی تبلیغات محیطی.

وی با تاکید بر بهره‌گیری درست از  توانمندی‌های شهرستان به منظور بهره‌وری کامل و چارچوب شرع و دین از مناسبت‌ها نظیر عید غدیر برای ایجاد نشاط اجتماعی بیان کرد: اکنون که دشمن با جنگ اقتصادی و جنگ نرم علیه ما وارد شده است؛ باید از فرصت‌‌ها برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی بهره ببریم.

فرماندار تویسرکان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره مبل و منبت روستایی در روستای اشترمل با حضور وزیر صمت گفت: جشنواره مبل و منبت با 40 غرفه به نحو شایسته برگزار شد و خوشبختانه موضوع برگزاری آن نیز توسط رسانه‌ها دیداری، شنیداری و مکتوب بسیار خوب پوشش داده شد.

وی همت جمعی شهرستان را در برگزاری این جشنواره قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: مرکز تخصصی مبل و منبت روستای اشترمل «خوشه آموزشی» توسط وزیر با یک‌میلیارد و 300 میلیون تومان در جشنواره افتتاح شد، مرکزی که شاید تاکنون در هیچ روستایی در کشور ایجاد نشده باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۲۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان