//
کدخبر: ۲۰۶۸۸۷ //

وزیر صنعت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار برای اشتغال روستایی اختصاص یافت

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت اشتغال روستایی گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار با موافقت مقام معظم رهبری از محل صندوق ذخیره برای اشتغال روستایی اختصاص یافت.

وزیر صنعت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار برای اشتغال روستایی اختصاص یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا رحمانی در بازدید از یک کارخانه در ملایر با بیان اینکه کار و تولید در ملایر به زیبایی در جریان است و این باعث خوشحالی است، اظهار داشت: استاندار همدان با جدیت و بسیار خوب کارها را پیگیری می کند.  

وی بابیان اینکه فکر و برنامه راهبردی ما جمله مقام معظم رهبری که فرمودند وضعیت موجود تولید و اشتغال سرلوحه کار جهادی است، خواهد بود، گفت: جنگ امروز ما جنگ اقتصادی است و در این شرایط باید واحدهای تولیدی را حفظ کنیم.

رحمانی با تاکید بر اینکه دشمن فکر می کرد تحریم فلج کننده است در حالیکه برنامه راهبردی دولت مبتنی بر بیانات رهبری انقلاب تدوین شد که شامل کار جهادی در حمایت تولید ملی بود، گفت: بر همین اساس حفظ وضعیت موجود جزو اولویت های دولت قرار گرفت و در کنار آن به استانداران و فرمانداران تاکید شد نگذارند تولید تعطیل شود بلکه ظرفیت های خالی را هم فعال کنند.  

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه استان همدان ظرفیت های خوبی دارد، گفت: باید نسبت به شناسایی ظرفیت های صادراتی استان همدان تلاش کرد.  

رحمانی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت اشتغال روستایی، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار با موافقت مقام معظم رهبری از محل صندوق ذخیره برای اشتغال روستایی اختصاص یافت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۸۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان