//
کدخبر: ۲۰۲۷۲۹ //

توضیحات وزیر صنعت درباره استفاده از ارزهای دیجیتالی

وزیر صنعت، معدن و تجارت تولید رمزارزها همانند تولید یک کالا هستند که الزامات خود را دارد و بر این اساس کمیسیون اقتصادی دولت رمزارزها را به عنوان یک صنعت به رسمیت شناخته است.

 توضیحات وزیر صنعت درباره استفاده از ارزهای دیجیتالی
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در  نشست امروز(دوشنبه، 31 تیر) کمیسیون اقتصادی مجلس با موضوع بررسی رمز ارزها، گفت: ایران در برابر فناوری‌های جدید همیشه یک مقاومتی داشته است که تجربه‌های گذشته نشان می‌دهد باید در این حوزه به یک اشتراک نظر دست یافت.

وی افزود: در دولت این بحث مطرح شده که در حوزه فناوری‌ها و کسب و کارهای جدید باید اقداماتی صورت گیرد تا بر این اساس در آینده این موضوعات به اقتصاد کشور تحمیل نشود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئول صدور مجوز برای تولید ارز دیجیتال شد، ادامه داد: تولید رمزارزها همانند تولید یک کالا هستند که الزامات خود را دارد و بر این اساس کمیسیون اقتصادی دولت رمزارزها را به عنوان یک صنعت به رسمیت شناخته که تولید آن نیز باید به عنوان یک کالا محسوب شود.

رحمانی با اشاره به اینکه با ورود رادیو به کشور هر فردی برای خرید این کالا باید از کلانتری مجوز اخذ می‌کرد، تصریح کرد: اگر در برابر فناوری جدید به صورت مدیریت شده تصمیم‌گیری نشود، همانند یک سیل ممکن است ویرانگر باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۷۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان