//
کدخبر: ۲۰۶۸۳۴ //

اصفهان در اقتصاد مقاومتی الگوی کشور است

وزیر اقتصاد گفت: استان اصفهان در بحث صنعت قطب است و ظرفیت‌هایی دارد و اگر ستاد اقتصاد مقاومتی خوب کار کند می‌تواند الگوی کشور باشد.

اصفهان در اقتصاد مقاومتی الگوی کشور است
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد دژپسند عصر امروز در جمع مدیران استانی، فعالان بخش خصوصی و فرمانداران استان اصفهان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی بر خلاف تصور برخی، کشیدن حصار به دور خود و زندگی ریاضتی نیست بلکه این اقتصاد، اقتصادی پویا و رو به توسعه با نگرشی درون‌زا و برون‌نگر است که تعامل با دنیا را از زاویه صادرات، انتقال فناوری و تأمین مالی مورد توجه قرار می‌دهد.

وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی با هدف ایجاد جهشی قابل توجه در رشد اقتصادی کشور و استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان و افزایش تاب‌آوری کشور در مقابل تهدیدات بیگانگان در رأس امور قرار گرفته و با تحقق این اقتصاد به دنبال پویایی و تحرک هر چه بیشتر هستیم.

وی یادآور شد: استان اصفهان در بحث صنعت قطب است و ظرفیت‌هایی دارد و اگر ستاد اقتصاد مقاومتی خوب کار کند می‌تواند الگوی کشور باشد.

وزیر اقتصاد اظهار کرد: مصوبات اصفهان می‌تواند مبنا باشد و باید جهت‌گیری لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان صورت پذیرد؛ مأموریت‌های سنگینی برای همه وجود دارد و می‌توانیم این کار را انجام دهیم و اصفهان همیشه پیشرو بوده و کارنامه قابل قبولی خواهد داشت.

در این جلسه مشکلات گمرکی، بانکی و مالیاتی استان اصفهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوباتی در رفع این مشکلات صادر شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۸۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان