//
کدخبر: ۲۰۶۷۹۵ //
در جلسه ستاد اربعین استان عنوان شد؛

مردم محوری برای ما مهم است/لغو پرداخت عوارض در مرز خسروی

مهدی جمالی نژاد معاون عمران توسعه شهری و روستایی وزارت کشورـدر جلسه ستاد اربعین استان اظهار کرد : مردم محوری مراسم اربعین برای ما مهم است و باید اصل مردم محور بودن را بپذیریم و تسهیل گری و ارائه خدمات مناسب در بحث زیر ساخت ها را در نظر بگیریم.

مردم محوری برای ما مهم است/لغو پرداخت عوارض در مرز خسروی
به گزارش فرتاک نیوز،

بکارگیری مرز خسروی با توجه به قدمت و وجود زیر ساخت هایی از گذشته و وجود شهرهایی که منتهی به مرز میشود فضای سالمی است.

وی الویت کار در بازدید خود را تعیین تکلیف و ابلاغ طرح جامع در مرز خسروی دانست و گفت:باید  حداقل کاری که میکنیم این طرح ها را دائمی کنیم  و از طرح جامع منطقه ای که به صورت شبکه ای پوشش داده میشود به عنوان کاری ارزشمند نام برد.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: احداث سرویس های بهداشتی و حمام و ایجاد توقفگاه ها در بین مسیر و مکانی برای استراحت زائرین،خط کشی  جاده ها و محصور کردن پارکینگ ها،و تکمیل پایانه ها و گیت ها را از جمله کارهای مهم در این مسیر دانست.

وی همچنین قول مساعد برای کمک به شهرداران و دهیاران منطقه داد  که در صورت نیاز دهیاران و شهرداران به آنها کمک خواهیم کرد.

جمالی نژاد مهمترین مسئله امسال در مرز خسروی را اسکان و تغذیه زائرین دانست و افزود:در زمینه امکانات اربعین ۱۲۵میلیارد تومان در نظر گرفته شده که از این میزان ۴۰درصد آن تخصیص یافته و امیدواریم مابقی را هم تخصیص دهیم.

در پایان این جلسه الهی تبار معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: سابقه تاریخی مرز خسروی نشان می دهد که در صورت راه اندازی، این مرز با مشارکت مردم اداره خواهد شد.

وی در ادامه از لغو پرداخت عوارض در مرز خسروی خبر داد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۷۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان