//
کدخبر: ۲۰۵۰۹۳ //
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای در کمیسیون ماده ۱۱ و۱۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در سال 98 تعداد 20 جلسه کمیسیون ماده 12 برگزار شده و به 103پرونده رسیدگی گردید،که از این تعداد 12 جلسه رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا بوده و 8 جلسه نیزمربوط رسیدگی به تخلفات شرکت های حوزه مسافر است.

رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای در کمیسیون ماده 11 و12
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی در ادامه اظهار داشت: همچنین در راستای اجرای ماده 11 مبنی بر رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل ونقل جاده ای کالا و مسافر از ابتدای سال جاری 13جلسه کمیسیون برگزار شده است که 8 جلسه ی آن مربوط به رسیدگی رانندگان بخش کالا و 5 جلسه رانندگان بخش مسافر می باشد.

وی افزود :در کمیسیون ماده 11 به 43 پرونده رانند مسافر و 166 پرونده راننده کالا مورد بررسی ، رسیدگی و اتخاذ تصمیم قرار گرفته اند.

مهندس کرمی یادآور شد تخلفات مربوط به شرکت های حمل ونقل در کمیسیون ماده 12 وتخلفات مرتبط با رانندگان در کمیسیون ماده 11 مطرح  و مورد رسیدگی و اعمال قانون گردیدکه به همین علت در چند ماه گذشته شاهدکمتر شدن تخلفات به ویژه تخلفات بخش ایمنی و حادثه ساز از سوی رانندگان بودیم.

وی گفت :امیدوارم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکتها ،موسسات حمل ونقل کالا و مسافر و رانندگان شاهد هیچ گونه تخلفی در این حوزه نباشیم .

ضمن اینکه کاربران عزیز می توانند هرگونه نظر،پیشنهاد، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی،2000141 با اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ارسال  و پیگیری نمایند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۰۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان