//
کدخبر: ۲۰۴۹۲۴ //

گام های علمی رقم زننده تحقق توسعه صادرات است

رئیس اداره بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی توسعه صادرات را مقدمه رونق تولید دانست و به لزوم هدایت علمی صادرکنندگان برای توسعه این بخش تاکید کرد.

گام های علمی رقم زننده تحقق توسعه صادرات است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد امانی در اراک گفت: رونق صادرات در هر کشوری باعث پویایی بیستر اقتصاد و رسیدن به رشد اقتصادی است و همچنین نشان دهنده توانایی آن کشور در صحنه اقتصادی بین المللی است.

وی بیان کرد: در بسیاری از کشورهای پیشرفته، صادرات محور اصلی توسعه محسوب می شود و این موضوع اهمیت مقوله صادرات را نشان می دهد.

امانی با بیان این  که قطعا برای ارتقا توان صادراتی کشور نیاز به آموزش وجود دارد، افزود: بهره مندی از تجربه صادرکنندگان و فراگیر شدن آموزش تخصصی و مستمر بسیار حائز اهمیت است و کشورهای پیشرفته با بهره گیری از این راهکار صادرکنندگان متخصص تربیت می کنند.

وی ادامه داد: تعداد صادرکنندگان کوچک در استان و کشور افزایش یافته است و این موضوع مورد توجه قرار گرفتن صادرات در کشور را نشان می دهد.

رئیس اداره بازرگانی افزود: به عنوان بخش دولتی می توانیم آموزش های تخصصی را به صادرکنندگان ارائه که در مسیر توسعه صادرات به صورت علمی هدایت و به این ترتیب از محدوده صادرات کوچک خارج شوند.

وی گفت: آموزش در عرصه صادرات با توجه به شرایط، نیاز بازارهای هدف و بسیاری از مسائل باید بروز رسانی و به صورت مداوم در دوره های مشخص انجام شود که پویایی و توسعه صادرات محقق شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۹۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان