//
کدخبر: ۱۱۷۸۶۶ //
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

رسانه نقش بسزایی امروزه در سرعت توسعه دارد

رسانه نقش بسزایی امروزه در سرعت توسعه دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

پاسداشت روز خبرنگار  باحضور رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و خبرنگاران نشریات محلی، روزنامه‌های سراسری و خبرگزاری‌ها در محل این سازمان تشکیل شد.

رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در این پاسداشت گفت: رسانه نقش بسزایی امروزه در سرعت توسعه دارد در شرایط فعلی با توجه به تلاش‌های در بخش اقتصاد و در آرامش بخشی در اقتصادی تاثیر گذار دارد و شما خبرنگاران می‌توانید که نقشه دشمن که برهم زدن آرامش اقتصادی است را به هم زنی و تمام نقشه‌های دشمنان را بر ملا کنید و  مردم را به آرامش دعوت کنید.

او افزود: خبرنگاران می‌توانید با خبرهای خود در صنعت تأثیر بگذارید و از وضعیت کنونی رها پیدا کنیم و به آرامش اقتصادی برسیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه  رشد چهار ماهه گفت: 280 جواز تأسیس صادر کردیم 215 درصد نسبت به مشابه  پارسال رشد داشته است.

رستمی ادامه داد: 26 پروانه که به بهره‌برداری صنعتی رسیده صادر کردیم که  9 درصد رشد داشته است.

او افزود: 13 مورد فعال‌سازی واحدهای راکد و نیمه فعال در چهار ماهه داشتیم که 100 درصد نسبت به مشابه سال قبل داشته ایم

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: 17طرح در دست اجرا داریم که طرح پتروشیمی (کود اوره و آمونیاک)، زمزم کرمانشاه( قوطی آلومینیمی دو تیکه)، دوب‌آهن بیستون(شمس فولاد) بیستون تامین(کاغذ تست لاینر) گسترش سوخت سبز(بیواتانول سوختی)، زرین کود کرمانشاه(کود اوره با پوشش گوگردی)، تعاونی 3098- مجتمع دوب فولاد شهدای کرمانشاه( فولاد آلیاژی)، دانش بافت البرز( بیوایمپلنت استخوانی) کاغد معدنی خسروی(کاغذ از کربنات کلسیم)، کاغد کرد زاگرس(کاغذ از کربنات کلسیم)، کشت و صنعت شادچین(رب کوجه فرنگی)، ایمان سرم(انواع سرم)، انزیم‌های غذایی دکتر علی مصطفایی، نانو مواد پارس می‌باشد.

رستمی ادامه داد:  شاخص بخش آموزش، پژوهش و فناوری برای این سازمان اهمیت دارد 11 مورد تخصصی برگزار کردیم 3040 آموزش دیده‌اند و رشد داشته‌ایم.

گفتنی است که در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از زحمت خبرنگار تقدیر به عمل آمد.

او افزود: شاخص معدن  و فعال سازی 15 معدن که نسبت به گذشته رشد داشته‌ایم.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: پیگیری 5 پهنه اکتشافتی داشته‌ایم.

رستمی ادامه داد: 3286 تعداد پروانه‌های کسب صادره واحدهای صنفی داشته‌ایم که 28 درصد رشد داشته‌ایم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۷۸۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان