//
کدخبر: ۲۰۱۴۴۳ //

کرمانشاه ایستگاه پایانی قاچاقچیان مواد مخدر/ کشف ۵۳۳ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، 533 کیلو تریاک کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

کرمانشاه ایستگاه پایانی قاچاقچیان مواد مخدر/ کشف ۵۳۳ کیلو تریاک
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی از فعالیت یک باند در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد اعضای این باند قصد دارند مقدار زیادی تریاک را از یکی از استان های شرقی کشور به وسیله یک دستگاه کامیون جهت توزیع به کرمانشاه منتقل کنند.

سردار جاویدان تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مواد مخدر کرمانشاه با استفاده از شگردهای خاص، موفق به ردیابی مسیر حرکتی کامیون حامل تریاک شده و پس از مدتی تعقیب نامحسوس صبح امروز (25 تیر) در محور بیستون - کرمانشاه متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در بازرسی از این خودرو، 533 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و یکی از اعضای باند که راننده کامیون بود، دستگیر شد.

وی با بیان اینکه بازجویی از متهم دستگیر شده ادامه دارد، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در حال تلاش برای شناسایی سایر عوامل مرتبط با این محموله هستند.

سردار جاویدان در ادامه از کشف حدود یک هزار و 251 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 134 درصد رشد نشان می دهد.

رئیس پلیس کرمانشاه همچنین از دستگیری 78 قاچاقچی و یک هزار و 144 خرده فروش مواد مخدر خبر داد و گفت: این دستگیری ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (اول فروردین تا 25 تیر) به ترتیب 16 و 4 درصد افزایش داشته است.

وی همچنین از انهدام 10 باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: در این خصوص نیز نسبت به سال قبل 25 درصد رشد داشته ایم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۴۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان