//
کدخبر: ۱۹۷۳۱۰ //

کشف۵۲ میلیارد ریال اموال مسروقه در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از کشف اموال مسروقه به ارزش 52 میلیارد ریال و انهدام 10 باند سرقت خبر داد.

کشف52 میلیارد ریال اموال مسروقه در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت در شهر کرمانشاه، تیم هایی از پلیس آگاهی استان، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که باندهای سرقت علاوه بر شهر کرمانشاه، در استان های همجوار و حتی یکی از شهرهای شمالی کشور نیز دست به سرقت زده اند.

سردار جاویدان تصریح کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند در عملیات هایی جداگانه 10 باند سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی های لازم با دستگاه قضائی 38 نفر از اعضای آن ها را دستگیر کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: از مجموع باندهای متلاشی شده 4 مورد آن ها در زمینه سرقت اماکن و منازل، 2 باند در زمینه کیف قاپی و زورگیری، 2 باند در زمینه سیم برق و 2 باند هم در سایر زمینه ها فعال بودند.

وی گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی مقدار قابل توجهی وسایل سرقتی از باندهای منهدم شده نظیر تلویزیون، فرش، تابلو فرش، سلاح شکاری، وسایل برقی و صوتی که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به 52 میلیارد ریال می رسد، کشف شد.

سردار جاویدان همچنین از کشف 4 خودروی سرقتی و توقیف 2 دستگاه خودرو متعلق به سارقان نیز خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، همچنین با اشاره به دستگیری 8 مالخر که با علم و اگاهی با سارقان همکاری می کردند، گفت: تلاش پلیس برای دستگیری سایر عوامل احتمالی این باندها همچنان ادامه دارد.

وی در پایان گفت: پلیس با اقتدار مقابل هرگونه ناامنی ایستاده و اجازه نمی دهد عده ای معدود با اقدامات مجرمانه خود باعث ناامنی در شهر شهیدپرور کرمانشاه شوند.

در حاشیه گفت و گوی فرمانده انتظامی استان با خبرنگاران، تعدادی از مال باختگان در گفت گوی چهره به چهره با سردار جاویدان، از اقدام پلیس در کشف اموال مسروقه آن ها قدردانی کردند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۳۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان