//
کدخبر: ۱۹۹۴۸۵ //
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

موفقیت پلیس در عمل به منویات رهبری بوده است / تاکید بر حفظ اقتدار نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان گفت: آنچه که همواره سرلوحه کار ماموران پلیس قرار داشته و باعث شده تا در کار خود موفق باشند عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش برای اجرایی کردن فرامین ایشان بوده است.

موفقیت پلیس در عمل به منویات رهبری بوده است / تاکید بر حفظ اقتدار نیروی انتظامی
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در اولین جلسه شور عمومی فرماندهی انتظامی استان که در سالن جلسات فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به گستردگی کار پلیس، توقعات و انتظارات هم از این نیرو افزایش پیدا می کند.

وی ادامه داد: پلیس به عنوان نیرویی مردمی که هدفی هم جز جلب رضایت آن ها و ارتقاء امنیت اجتماعی ندارد همواره تلاش کرده تا بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کند.

سردار جاویدان تصریح کرد: یکی دیگر از تلاش های پلیس در راستای حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در این راستا نیز اقدامات خوبی اجرایی شده و یا در دست اجرا قرار دارد که نمونه آن تلاش برای مبارزه با برخی ناهنجاری ها مثل بدحجابی و یا بی حجابی در جامعه و یا داخل خودروهاست.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تاکید کرد: حفظ شان و کرامت انسانی افراد هرچند اگر برخی شئونات را نیز رعایت نکنند از دیگر موضوعاتی است که پلیس حتما باید آن ها را رعایت کند.

وی یادآوری کرد: در برخوردهای صورت گرفته نیز همکاران ما ابتدا تلاش خواهند کرد تا با ارشاد، راهنمایی و تذکر افرادی را که ممکن است از روی ناآگاهی دست به برخی هنجارشکنی ها بزنند هدایت کرده و آن ها را متوجه رفتار نامناسب خود کنند.

سردار جاویدان گفت: همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد بدون نیاز به تشکیل پرونده و حضور در محاکم قضائی متوجه رفتار نامناسب خود شده و رفتارشان را اصلاح کنند، اقدامی که با استقبال مردم نیز مواجه شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: ارائه آموزش های لازم به کارکنان پلیس برای مواجه و برخورد صحیح با مردم از جمله موضوعاتی بوده که در کرمانشاه رعایت و بر آن تاکید شده است.

وی در عین حال بر حفظ اقتدار نیروی انتظامی در جامعه و میان مردم تاکید کرد و گفت: هر قدر این اقتدار مضاعف تر باشد امنیت پایدارتری نیز بر شهر حکمفرما خواهد شد.

سردار جاویدان در پایان، نیروی انتظامی را سرباز وفادار ولایت فقیه و خادم راستین مردم معرفی کرد و گفت: من و همه همکاران هدفی جز جلب رضایت رهبر معظم انقلاب و عموم شهروندان شرف و قدرشناس کشور نداریم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۴۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان