//
کدخبر: ۱۹۹۷۵۱ //

دست رد پلیس وظیفه شناس روانسر به رشوه ۵۰ میلیون ریالی

فرمانده انتظامی استان از رد رشوه 50 میلیون ریالی "فرامرز شیری" یکی از ماموران وظیفه شناس پاسگاه پلیس راه روانسر - پاوه خبر داد.

دست رد پلیس وظیفه شناس روانسر به رشوه 50 میلیون ریالی
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: این افسر وظیفه شناس پس از کشف ساختگی بودن یک فقره تصادف به منظور برخورداری از مزایای بیمه، پیشنهاد رشوه فرد متختلف را رد کرد.

وی در تشریح ماجرا گفت: چندی پیش، یک فقره سانحه رانندگی در محور جوانرود به روستای سفید برگ، میان یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتورسیکلت به پاسگاه پلیس راه روانسر - پاوه گزارش شد.

سردار جاویدان تصریح کرد: پس از حضور افسر وظیفه شناس و پاکدست پلیس راه برای بررسی صحنه تصادف، وی متوجه ساختگی بودن حادثه می شود اما در ادامه یکی از طرفین به سروان شیری پیشنهاد رشوه 50 میلیون ریالی را می دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: این افسر متعهد پلیس، ضمن رد این پیشنهاد وسوسه انگیز، موضوع را نیز گزارش و ثبت می کند.

وی همچنین با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص، از معرفی فرد متختلف به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان با تجلیل از عملکرد سروان شیری، گفت: کارکنان پلیس همواره با عزت نفس به دنبال کشف حقیقت و خدمت به مردم هستند و هرگز خود را آلوده چنین مسائلی نمی کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۷۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان