//
کدخبر: ۱۹۸۹۸۰ //

شورای راهبردی مجمع عالی بسیج بازوی توانمند ادارات در خدمت به مردم

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم دخالت در امور مسؤولان، فلسفه مجمع عالی بسیج است، این مجمع را ابزار قوی و بازوی توانمند ادارات در خدمت به مردم خواند.

شورای راهبردی مجمع عالی بسیج بازوی توانمند ادارات در خدمت به مردم
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدحسین افضلی عصر امروزدر جلسه شورای اداری که با حضور امام‌جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسؤولان شهرستانی در سالن شهید کوثری برگزار شد، به مقایسه انقلاب اسلامی ایران با برخی دیگر از انقلاب‌هایی که در دنیا اتفاق افتاد، پرداخت و اظهار داشت: ارزش انقلاب اسلامی ایران و حماسه‌آفرینی مردم، در این مقایسه‌ها به اثبات می‌رسد.

وی به نقش رهبری امام خمینی (ره) و هدایت و راهبردی انقلاب توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و از ارزش‌ها و نیز جایگاه ولایت سخن گفت.

افضلی بر نقش مؤثر مسؤولان در حرکت دادن انقلاب و امور کشور تأکید کرد و با بیان اینکه فاصله امکانات و نیازها بسیار است، ادامه داد: اتحاد و همدلی و عدم وجود فضای فرسایشی موجب بالا بردن راندمان و کسب نتیجه مثبت و مفید در امور مختلف می‌شود.

وی به همکاری هریک از ارگان‌ها و نهادها در تحقق این هدف اشاره کرد و از مرکز راهبردی بسیج و هیأت‌های اندیشه‌ورز آن سخن گفته و عنوان داشت: مجمع عالی بسیج یک ابزار قوی در کنار مسؤولان محسوب می‌شود.

افضلی با بیان اینکه عدم دخالت در امور مسؤولان، فلسفه مجمع عالی بسیج است و خودشان نیز معتقد به این مسئله هستند، از مسؤولان این مجمع در دوره‌های پیشین قدردانی کرد و گفت: اتفاقات جدید و مثبتی در این مجمع در سطح شهرستان رخ داده و گام‌های خوبی برداشته شد که باید از این فرصت استفاده کنیم.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی کارگروه‌های هفت‌گانه شورای راهبردی مجمع عالی بسیج را برشمرد و آن را جامع خواند و یادآور شد: وجود 28 هیأت اندیشه‌ورز با روحیه بسیجی در این مجمع و هم‌افزایی و همدلی می‌تواند بسیاری از مسائل را حل و مشکلات را رفع کند.

افضلی به آسیب‌های ناشی از سیل در سطح شهرستان اقلید اشاره و با تأکید بر پیگیری موضوع، بیان داشت: در بحث ساماندهی بافت‌های فرسوده شهری برای جذب بودجه باید توجه شود، موارد موردنظر سازمان برنامه‌وبودجه، مستند و ثبت شود.

وی در ادامه به موضوع تخریب ساختمان قدیمی اداره برق در میدان شهدای اقلید و درخواست شهردار برای حل این موضوع اشاره و چنین عنوان کرد: پیگیری‌هایی صورت گرفت و باید با تعامل و هم‌اندیشی موضوع حل شود و از قوانین برای تحقق این امور استفاده کرد.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی دهه کرامت را گرامی داشت و بر لزوم همکاری و مشارکت مسؤولان در ویژه‌برنامه‌های این ایام در سطح شهرستان، تأکید کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات مردم اشاره و خطاب به مسؤولان، بیان کرد: اکنون که شرایط سخت و مردم نیاز به کمک دارند، همت کنید از قانون نگذرید و آن را نشکنید اما خودتان نیز بچه‌های این مردم هستید و می‌توانید مشکل مردم را رفع کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۹۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان