//
کدخبر: ۱۸۶۲۷۸ //

امام جمعه دماوند: آمریکا آرزوی به ذلت کشاندن ملت ایران را به گور خواهد برد

امام جمعه دماوند گفت: آمریکا آرزوی به ذلت کشاندن ملت ایران را به گور خواهد برد.

امام جمعه دماوند: آمریکا آرزوی به ذلت کشاندن ملت ایران را به گور خواهد برد
به گزارش فرتاک نیوز،

 حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان دماوند طی سخنانی ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: سنت افطار ساده باید زنده شود حتی در مهمانی‌های خانوادگی و رسیدگی به ایتام و محترم شمردن آنها وظیفه ما است.

فتاح دماوندی در ادامه با اشاره به اینکه مؤسسه امام حسن مجتبی مرکز مطمئنی برای حمایت از ایتام است افزود: چه خوب است که در وصیت نامه‌های از ثلث مال برای ایتام و فقرا اختصاص داده شود.

وی در ادامه در مورد اهمیت روزه داری و ممنوعیت روزه‌خواری در ملأ عام گفت: در این زمینه همه مسئول هستند و طبق قانون هر کس در ملأ عام مرتکب روزه‌خواری شود به حبس از ۱۰ روز تا ۲ ماه یا تا ۷۰ و ۷۴ ضربه شلاق محکوم می‌شود، در دارالمومنین دماوند باید از روزها روزه‌خواری جلوگیری شود آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید آموزش‌های لازم درباره ماه مبارک رمضان را به دانش‌آموزان و دانشجویان بدهند و امر به معروف و نهی از منکر در ماه مبارک رمضان از اهمیت بیشتری دارد.

خطیب جمعه دماوند وی با بیان اینکه امام خمینی به ما یاد داد که چه کنیم و چگونه حرکت کنیم اظهار داشت رهبری که دلش از ایمان به خدا سرشار بود رهبری که اسلام شناس و قرآن شناس بود فرمود؛ ما تا آخر عمر علیه دولت آمریکا مبارزه می‌کنیم تا آن را سر جایش بنشانیم و دستش را از منطقه کوتاه نکنیم و به تمام مبارزان راه آزادی کمک نکنیم از پا نمی‌نشینیم و یکی از دستورات خدای متعال در قرآن خطاب به مؤمنین اعتماد نکردن به ظالمین است که این دستور قرآن مربوط به همه زمان‌ها و مکان‌ها می‌شود.

پس از پایان مدت ۲ ماه فعالیت‌های متوقف شده هسته‌ای کشور آغاز می‌شود

امام جمعه دماوند با بیان اینکه طاغوت و مستکبر زمان ما آمریکا و رژیم صهیونیستی است گفت: هر کس به آنها اعتماد و تکیه کند سیلی می‌خورد ملت ما با رهبری ولی فقیه در مقابل طاغوت‌های زمان ایستاد تا همانطور که امام فرمود «آمریکا دوست نمی‌خواهد خدمتگزار می‌خواهد» خدمتگزاران را می‌خواهد که منافع ملت را تقدیم کند و ذلت را تحمل کند.

خطیب جمعه دماوند گفت: آمریکا می‌خواهد آقا باشد و ما نوکر آنها ابرقدرت باشند و ما ضعیف، آنها قیم باشند و ما جیره خوار و حافظ منافع آنها لذا جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفته تا تعهدات خود در توافقات هسته‌ای را کاهش دهد این تصمیم قاطع از سوی رئیس جمهور و شورای عالی امنیت ملی به ۵ کشور باقی مانده در توافق هسته‌ای یعنی آلمان روسیه فرانسه چین و انگلیس ابلاغ شد ما بر اساس بندهای ۲۶ و ۳۶ برجام حق داشتیم که اگر طرف مقابل ما تعهد خود را نقض کند ما نیز تعهدات خود را به صورت کلی یا جزئی کاهش دهیم اگر اروپا به تعهدات خود عمل نکند ما می‌توانیم سطح غنی سازی اورانیوم را از مقدار فعلی بالاتر ببریم.

وی افزود: مازاد آب سنگین تولید شده در کشورمان را نیز به دیگران نخواهیم فروخت و راکتور اراک را هم تکمیل خواهیم کرد و فعالیت‌های متوقف شده را آغاز می‌کنیم.

فتاح دماوندی در ادامه گفت: ما نمازگزاران و ملت ایران از اقدام قاطع شورای عالی امنیت ملی در کاهش تعهداتبرجامی حمایت می‌کنیم و در دفاع از منافع ملی و استقلال کشور ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور افزود: با وجود این مشکلات اما افتخار می‌کنیم که روی پای خود ایستاده‌ایم و به کفار و ظالمین تکیه نکرده‌ایم و در مقابل آنها ذلیل نیستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۲۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان