//
کدخبر: ۱۸۶۲۷۶ //

امام جمعه شیراز: ملت اجازه مذاکره دادند اما آماده حرکت انقلابی هستند

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: این ملت اجازه مذاکره را داد اما درهای اقدام انقلابی را به روی خود نبستند و اگر امروز ساکت هستند به دلیل حفظ جایگاه نظام است ونفوذی ها مراقب باشند.

امام جمعه شیراز: ملت اجازه مذاکره دادند اما آماده حرکت انقلابی هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز افزود: آمریکا از برجام خارج شده و ۴ کشور دیگر نیز آنچه باید رفتار نکردند به خصوص ۳ کشور اروپایی که همیشه با آمریکا همراه بودند.

وی یادآور شد: از اول طرح موضوع مذاکره و برجام در درون خود مردم گروهی موافق و مخالف بودند و رهبری نیز فرمودند که خوشبین نیستم اما تجربه می‌شود.

امام جمعه شیراز ادامه داد: رهبری می‌دانستن که چنین خواهد شد اما تجربه برای ما شد، باور برای آنها این بود که مشکلات حل می‌شود اما امروز متوجه شدیم که از آن ۲ نگاه یک نگاه دقیق‌تر بوده است و ما چون در این مسیر آمده بودیم نباید بهانه به دشمن بدهیم.

آیت الله دژکام تصریح کرد: رفتار آنها به گونه‌ای بود که ترامپ را بیاورند اما رسماً نظام جمهوری اسلامی تصمیم گرفت که اگر کشورهای اروپایی به وعده‌های خود عمل کند ایران هم پایبند است اما درمانده نیستیم زیرا تکنولوژی هسته‌ای داخلی و بومی است.

وی تاکید کرد: ۶۰ روز فرصت دادیم که اگر تعهدات اروپا اجرایی نشود ما نیز به موضوعات هسته‌ای صلح آمیز بازخواهیم گشت، اعلام کرده‌ایم که غنی سازی را ادامه خواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تاکید کرد: کار امروز مورد تأیید تمامی جریان‌ها است، اگر امکان اقدام مذاکره و آرام را برای دولت ایجاد کرده‌ایم این ملت زمینه اقدام انقلابی را به روی خود نمی‌بندد این ملت همان شهید داده‌ها هستند اما عده‌ای نفوذی ممکن است باشند که روحیه انقلابی را ضعیف می‌کنند و به آنها نیز می‌گوئیم که سکوت مردم به دلیل حفظ جایگاه نظام است.

آیت الله دژکام افزود: نفوذی‌ها صبر انقلابی مردم را به ناتوانی در پاسخ نگذارند و بترسند که مشت فولادین ملت به همراه دست خدا نفوذی‌های داخلی را به همراه اربابان آنها نابود کنند.

وی تاکید کرد: حمایت‌های خودمان را از حضرت ابوطالب و حضرت خدیجه آموخته‌ایم و با پیروی از آنها این انقلاب را حرکت می‌دهیم.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرانی‌های امروز گفت: همه این مشکلات به دلیل تحریم نیست بلکه به دلیل ضعف در مدیریت نیز است که از جمله آنها قانون مسکن است که اجرایی نشد و امروز شاهد افزایش بسیار کرایه و نرخ مسکن هستند چرا مالیات مسکن اجرایی نمی‌شود.

آیت الله دژکام تصریح کرد: مدیران باید به فکر باشند مگر بنا بود مسکن مهر نیازهای عادی مردم تأمین شود چرا چند سال تعطیل شد و امروز هم تکمیل نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: کسانی که دستشان می‌رسد باید مراقب دیگران هم باشند.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شکست اسرائیل نشان از قدرت امروز مسلمانان است و امروز مردم غزه در پناه آرمان مقاومت هستند و این عظمت به آسانی به دست نیامده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان