//
کدخبر: ۱۷۷۷۳۸ //

نشست مسئولان نهادهای ایرانی در مرکز اسلامی انگلیس برگزار شد

نشست رئیسان و مسئولان نهادهای ایرانی به مناسبت فرارسیدن سال جدید شمسی، به دعوت نماینده مقام معظم رهبری و رئیس مرکز اسلامی انگلیس، در محل این مرکز در لندن برگزار شد.

نشست مسئولان نهادهای ایرانی در مرکز اسلامی انگلیس برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمد شمالی در این نشست که روز پنجشنبه برگزار شد، فرارسیدن ماه رجب، سال نو و مبعث حضرت رسول اکرم (ص) را تبریک گفت و برای ملت ایران در سال جدید آرزوی توفیق و سلامتی کرد.
وی گفت: امیدواریم این سال که با ماه رجب آغاز شد و با مشکلاتی همراه بود درمجموع با خیرات و برکات زیادی برای کشور همراه باشد و همدلی‌ها بیشتر شود.
رئیس مرکز اسلامی انگلیس همچنین با اشاره به سیل اخیر در کشور، با آسیب دیدگان این حادثه ابراز همدردی کرد و افزود: امیدواریم خداوند به لطف و فضل خودش خسارت‌های روحی، عاطفی، انسانی و مالی آسیب دیدگان را جبران کند. وی از تلاش و زحمات بی‌وقفه مسئولان کشور قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این حادثه بتواند بحران آب را در سال‌های آینده مرتفع کند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمالی در ادامه به اهمیت توکل به خدا و نماز اشاره کرد و گفت: آن‌کس که خداوند را ندارد، هیچ‌چیزی ندارد و کسی که خدا را دارد، چیزی کم ندارد. 
وی مشکلات را لازمه زندگی بشر توصیف کرد و افزود: اگر انسان با سختی‌ها مواجه نشود امتحان نمی‌شود و تا امتحان نشود، پیشرفت نمی‌کند. اما چیزی که می‌تواند به انسان کمک کند تا روحیه‌اش را از دست ندهد نماز و صبر است. وی یادآور شد راه‌حل تمام سختی‌ها نزد خداوند متعال است و هرکس از خداوند طلب کند عزیزتر می‌شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمالی افزود: نماز وسیله‌ای است که مؤمن از طریق آن انرژی می‌گیرد و زمانی که مؤمن در محضر خداوند می‌ایستد تمام مشکلات و سختی‌ها فراموش می‌شود. بنابراین هر کس می‌خواهد بسنجد که در عمرش چه چیزی را کسب کرده باید به نمازش نگاه کند. اگر در نماز احساس وصل می‌کند در مسیر درستی حرکت می‌کند.
وی اظهار داشت اگر خداوند ما را جز نمازگزاران قرار دهد باقی زندگی انسان درست می‌شود
در ادامه این نشست صمیمانه، شرکت‌کنندگان در مورد برنامه‌ها و فعالیت‌های خود در سال گذشته گزارش کوتاهی ارائه دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۷۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان