//
کدخبر: ۱۸۶۲۴۸ //

انتقاد عجیب از فرهاد مجیدی

حذف زودهنگام استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با ناراحتی شدید هواداران و انتقاد پیشکسوتان این تیم پرطرفدار تهرانی همراه شد.

انتقاد عجیب از فرهاد مجیدی
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد مجیدی پس از برد استقلال برابر همنام خوزستانی‌اش برای دومین بار روی نیمکت آبی‌ها نشست اما تیمش نتوانست مقابل الدحیل قطر به پیروزی برسد و گل چشمی خیلی زود در گرمای خوشحالی بازیکنان و نیمکت این تیم جبران شد.

با این حال، منتقدان مجیدی پس از این بازی عملکرد وی و تعویض‌هایش را زیر سوال بردند و معتقد بودند که در صورت حضور وینفرد شفر و عدم اخراج شتاب‌زده مرد آلمانی، استقلال می‌توانست نتیجه بهتری مقابل الدحیل کسب کند.

نکته جالب این است که استقلال با هدایت شفر در اولین بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان 2019 برابر العین قرار گرفت و با نتیجه مشابه شب گذشته (1-1) برابر حریف اماراتی‌اش متوقف شد. در آن بازی هم استقلال گل اول را زد اما نتوانست آن را حفظ کند.

این در حالی است که العین یکی از تیم‌های ضعیف گروه مرگ امسال بود و از 5 بازی تنها 2 امتیاز کسب کرده و در رقابت‌های داخلی هم شکست‌های سنگینی را متحمل شده است. اگر شفر در آن بازی نتیجه می‌گرفت شاید استقلال مشکلات کمتری برای صعود از مرحله گروهی داشت و می‌توانست تا هفته آخر امیدوار بماند. اتفاقا یکی از دلایل برکناری مربی باتجربه آلمانی، همین نوسانات نتایج در آسیا و لیگ برتر بود که منجر به اخراجش شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۲۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان