//
کدخبر: ۱۹۶۸۴۳ //
در راستای مبارزه با معضلات اجتماعی؛

تاکید معاون اجتماعی نیروی انتظامی کرمانشاه بر تعامل با دستگاههای اجرایی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ضمن دیدار با مدیران کل بهزیستی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه، بر افزایش روابط دوجانبه و تعامل بیشتر در راستای مبارزه با معضلات اجتماعی تاکید کرد.

تاکید معاون اجتماعی نیروی انتظامی کرمانشاه بر تعامل با دستگاههای اجرایی
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمدرضا آمویی"  با " فاطمه رضوان مدنی" مدیرکل بهزیستی و "مهناز فتاحی" مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دیدار کرد.

سرهنگ آمویی در این دیدارها اظهار داشت: پلیس این آمادگی را دارد که با همه توان در کنار اداره کل بهزیستی برای رفع مشکلات جامعه تلاش کند.

وی با بیان اینکه تعامل میان پلیس و بهزیستی می تواند در کاهش بسیاری جرائم و آسیب های اجتماعی موثر باشد، افزود: پلیس آماده هر گونه همکاری با این سازمان اجتماعی در راستای کاهش مشکلات است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه همچنین ، نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شاداب سازی روحیه این قشر از جامعه را بسیار موثر ارزیابی کرد و گفت: پلیس با همه توان این آمادگی را دارد تا در کنار این اداره کل به نشاط بخشی در میان کودکان و نوجوانان و ارائه اموزش های لازم اقدام کند.

photo_۲۰۱۹-۰۶-۲۵_۱۲-۴۹-۰۶

وی تصریح کرد: ارائه آموزش های فرهنگ ترافیکی، آموزش های شیوه رفتاری و آموزش های مراقبتی در مقابل مشکلات اجتماعی که آن ها را تهدید می کند از جمله برنامه هایی است که پلیس می تواند به خوبی در آن ها ورود کند.

سرهنگ آمویی یادآور شد: سال های گذشته برنامه های خوبی توسط پلیس در حوزه آموزش به اقشار مختلف مردم و در حوزه های مختلف اجرا و با استقبال خوبی هم از سوی مخاطبان روبرو شد که این اموزش ها در سال جاری نیز تداوم می یابد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۸۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان