//
کدخبر: ۱۹۵۳۶۹ //

۱۵۰ کیلو تریاک در کرمانشاه کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 150 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه، دستگیری 9 نفر و توقیف 5 دستگاه خودرو با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

150 کیلو تریاک در کرمانشاه کشف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علیرضا مرزبانی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اطلاع پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه مبنی بر اینکه اعضای 2 باند سازمان یافته قصد انتقال مقدار زیادی مواد مخدر به داخل استان را دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص، موفق به ردیابی هر پنج خودروی حامل قاچاقچیان مواد مخدر شده و پس از مدتی تعقیب نامحسوس در فرصتی مناسب و در یک عملیات حساب شده همگی آن ها را در ورودی شهر کرمانشاه متوقف کردند.

photo_۲۰۱۹-۰۶-۱۸_۱۳-۲۹-۵۷

سردار مرزبانی تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان مواد مخدر، 150 کیلوگرم تریاک کشف و 9 نفر نیز در این رابطه  دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی، از تلاش پلیس برای دستگیری سایر عوامل مرتبط با این 2 باند خبر داد.

وی در ادامه از کشف 664 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل (اول فروردین تا 28 خرداد) 49 درصد رشد نشان می دهد.

سردار مرزبانی در پایان با اشاره به کشفیات حدود 2500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال گذشته، گفت: برخورد با این بلای خانمانسوز همواره در اولویت کار پلیس استان کرمانشاه قرار داشته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۳۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان