//
کدخبر: ۱۶۳۳۱۲ //

کشف ۱۲۰ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 120 کیلوگرم تریاک در ورودی شهر کرمانشاه و با تلاش ماموران خبر داد.

کشف 120 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "علیرضا دلیری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه یک باند حرفه ای قاچاق، قصد انتقال مقدار زیادی مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کارهای اظلاعاتی و شگردهای پلیسی، کامیون جاساز موادمخدر و یک دستگاه خودروی سواری که نقش اسکورت را داشت شناسایی و از یکی استان های غربی تا لحظه ورود به شهر کرمانشاه تحت نظر و مراقبت نامحسوس همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار داشتند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: در فرصتی مناسب و عملیاتی ضربتی، ماموران نسبت به توقیف هر 2 دستگاه خودرو و دستگیری رانندگان آن ها اقدام کردند.

photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۷_۱۳-۵۴-۵۰

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: در بازرسی از کامیون، 120 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

وی در ادامه از کشف 2 هزار و 138 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 12 درصد رشد داشته است.

سرهنگ دلیری همچنین با اشاره به دستگیری بیش از 3 هزار خرده فروش مواد مخدر در استان نیز گفت: آمار دستگیری ها نیز 130 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به جمع آوری 2 هزار معتاد متجاهر از سطح استان نیز اشاره و اظهار کرد: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد رشد نشان می دهد.

وی با بیان اینکه امسال 34 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شده است، گفت: این درحالیست که در 10 ماهه سال قبل 22 باند متلاشی شده بود که 57 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ دلیری در پایان از توقیف 284 دستگاه خودروی مربوط به قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: این تعداد در مقایسه با سال قبل که 195 دستگاه بوده 46 درصد رشد نشان می دهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۳۳۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان