//
کدخبر: ۱۹۴۹۱۱ //
استاندار کرمانشاه:

پیش در آمد توسعه و پیشرفت امنیت است

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه پیش درآمد توسعه و پیشرفت را امنیت دانست.

پیش در آمد توسعه و پیشرفت امنیت است
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم تکریم سردار امان اللهی و معارفه سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه امروز با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور استاندار کرمانشاه، ماموستا محمدی و فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای تامین برگزار شد.

 در این مراسم سردار امان اللهی گفت: امنیت زیر ساخت توسعه و معیشت است هر جا اخلال و بی نظمی صورت گیرد و باعث معضل شود نیروی انتظامی به عنوان خادم ملت و ولایت حضور پیدا میکند.

سردار امان اللهی اظهار کرد: نظر سنجی های انجام شده  در حوزه های مختلف خارج از ناجا روند ارزیابی رو به رشدی را در نیروی انتظامی نشان میدهد و نیروی انتظامی توانسته با پرداختن به مسائل اصلی و هدف گزاری، خدمات بسیار خوبی را انجام دهد.

photo_۲۰۱۹-۰۶-۱۶_۱۰-۱۱-۱۹

وی افزود:در کرمانشاه شرایط مرزی استان و مسائل و مشکلات متأثر از کشورهای همسایه و جریانات تکفیری و سلفی در گذشته تنوع قومی قبیله ای  مشکلات فراوانی را رقم زده ولی خوبی و کرامت و همراهی با نظام و ویژگیهای مثبتی که در مردم وجود دارد فضای مناسبی را ایجاد کرده است.

سردار امان اللهی گفت: در طول پنج سال به عنوان خدمتگزار،آنچه در توان داشتم صادقانه و مخلصانه در خدمت مردم گذاشتم   و در فضای استان با توجه به حساسیت های موجود احترام و تکریم ارباب رجوع در همه حوزه ها همیشه الویت نیروی انتظامی بود و هیچ شأن و جایگاهی جز خدمتگزاری مردم در نظر گرفته نشد.

در ادامه این مراسم استاندار کرمانشاه گفت: در زمان ۲۰ماهه خدمتم به استان کرمانشاه شوک های زیادی به استان وارد شد در بحران ملی با درایت مسئولین و شورای تامین بحران ملی به ملیت رسید در این بحران ها نیروی انتظامی و مرزبانی و شورای تامین در کنار مردم نقش فوق العاده ای داشتند وخوش درخشیدند.

مهندس بازوند افزود: پیش در آمد توسعه و پیشرفت امنیت است و نیروی انتظامی در استان کرمانشاه ثابت کرد که با وجود جریان های سیاسی و فضای استان کرمانشاه یکی از استان های امن کشور است و ما به این امنیت افتخار می کنیم.

بازوند تصریح کرد: سردار امان اللهی در بحث نظم اجتماعی و برخورد با اسیب های اجتماعی کارهای خوبی را انجام داد و از سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور خواست تا در حوزه تقویت نظامی وانتظامی و مرزبانی  به کرمانشاه نگاه ویژه ای داشته باشد .

تجری نماینده مردم در مجلس شوارای اسلامی هم گفت: در کنار تمام خدماتی که انجام شد اگر امنیت خدشه دار میشد کارها به درستی انجام  نمی گرفت و حضور سردار امان اللهی و کارکنان خدوم نیروی انتظامی در مقاطع مختلف باعث شد بحران زلزله با تدبیر استاندار کرمانشاه و دستگاه ها و نهاد ها تبدیل به فرصت شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: شاهد پیشرفت های زیادی  در حوزه های مختلف ناجا بودیم و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۹۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان