//
کدخبر: ۱۹۲۲۶۸ //
استاندار کرمانشاه :

حمایت از واحدهای تولیدی عمده برنامه ما در سال رونق تولید است

مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی که در کارخانه قند بیستون برگزار شد بر ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی استان تأکید کرد

حمایت از واحدهای تولیدی عمده برنامه ما در سال رونق تولید است
به گزارش فرتاک نیوز،

استاندار کرمانشاه گفت: در سال رونق تولید عمده برنامه راهبردی استان؛ حمایت جدی از واحدهای فعال و پویا و نیز احیای واحدهای راکد است.

بازوند در ادامه افزود: خواسته به‌حق واحدهای تولیدی را از طریق کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اجابت خواهیم نمود.

مهندس بازوند یادآور شد که باید مطالبات کشاورزانی که محصول خود را به شرکت قند بیستون تحویل داده‌اند تا پایان خردادماه امسال از طرف کارخانه قند بیستون تسویه و به‌حساب آن‌ها واریز نمایند.                                       

مهندس محسن دارابی رییس سازمان صمت استان نیز در این جلسه بابیان این مطلب که  به‌منظور حمایت از شرکت قند بیستون؛ از محل کمک‌های فنی و اعتباری به عاملیت بانک ملی 5 میلیارد تومان مصوب شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه تأکید کرد: از محل بند الف تبصره 18 نیز مبلغ  10 میلیارد تومان برای کارخانه قند بیستون در نظر گرفته‌شده است.

photo_۲۰۱۹-۰۶-۰۳_۱۳-۱۱-۳۳

این خبر می‌افزاید: در ادامه بازدید مسئولان استان از واحد تولیدی قند بیستون؛ استاندار کرمانشاه به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رییس سازمان صمت استان و جمعی از مدیران ارشد استان از شرکت شیر بیستون بازدید نمودند، همچنین واحد تولیدی مرغ گوشتی شهرستان هرسین نیز ازجمله واحدهای صنعتی بود که مورد بازدید قرار گرفت و از نزدیک مشکلات این واحدهای تولیدی موردبررسی قرار گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۲۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان