//
کدخبر: ۱۹۴۷۴۲ //
به دلیل استقبال واحدهای تولیدی استان؛

زمان برگزاری نمایشگاه رونق تولید به تعویق افتاد

احسان باقر خانی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه از به تعویق افتادن زمان برگزاری نمایشگاه رونق تولید خبر داد.

زمان برگزاری نمایشگاه رونق تولید به تعویق افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

احسان باقر خانی گفت: برگزاری نمایشگاه رونق تولید فرصتی برای معرفی کالای تولیدی بوده و به دلیل استقبال واحدهای تولیدی متقاضی شرکت در این نمایشگاه؛ زمان برگزاری آن به تعویق افتاد.

احسان باقرخانی؛ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان افزود: به منظور هماهنگی بیشتر جلسات منظمی با خانه صنعت و معدن،اتاق بازرگانی و شرکت نمایشگاه های بین المللی استان در خصوص برپایی این نمایشگاه برگزار شده است و تصمیمات خوبی در این مورد اتخاذ شده است.

باقر خانی در ادامه تاکید کرد: از طرف خانه صنعت و معدن استان اطلاع رسانی به کلیه واحدهای تولیدی صورت گرفته و قرار بود این نمایشگاه از تاریخ ۲۸ لغایت ۳۱ خرداد سالجاری برگزار شود اما به دلیل استقبال واحدهای تولیدی استان زمان برگزاری آن به تعویق افتاد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان در پایان یادآور شد:نمایشگاه رونق تولید استان از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۴ تیرماه سالجاری با حضور حداکثری واحدهای تولیدی استان و محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۷۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان