//
کدخبر: ۱۹۳۹۲۳ //

دوره آموزشی آشنایی با سامانه جامع انبارها برگزار شد

دوره آموزشی آشنایی با سامانه جامع انبارها با حضور روسای ادارات صمت شهرستان‌های تابعه استان در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

دوره آموزشی آشنایی با سامانه جامع انبارها برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

احسان باقر خانی؛ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان در ابتدای این دوره آموزشی بر انسجام؛ تعامل و همراهی ادارات صمت شهرستان‌های تابعه تأکید کرد و افزود: ارائه گزارش‌های مدون و دائمی از سوی روسای ادارات باید به‌صورت مستمر صورت پذیرد، بنابراین عملکرد هر شهرستان به‌صورت هفتگی و ماهیانه پایش خواهد شد.

باقر خانی در ادامه به‌ضرورت یادگیری روسای ادارات شهرستانی در خصوص سامانه جامع انبارها اشاره کرد و افزود: این موضوع برای سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بنابراین کلیه انبارهای موجود در سطح شهرستان‌ها باید تا یک ماه دیگر تعیین تکلیف شود.

وی بابیان مطالب فوق افزود: روسای ادارات صمت شهرستان‌های تابعه استان در مهلت باقی‌مانده اطلاع‌رسانی لازم را  از طریق اتحادیه‌های صنفی به صاحبان انبارها در سطح شهرستان داشته باشند و پس از مهلت مقرر؛ انباری که ثبت سامانه جامع انبارها نشده باشد، تحت عنوان اختفاء یا احتکار می‌توانند کالای آن را در شبکه، توزیع نمایند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان در پایان یادآور شد: در استان کرمانشاه 5400 انبار وجود دارد که از این تعداد 2400 انبار در شهرستان‌های تابعه و 3000 انبار در مرکز استان قرار دارد.

در این دوره آموزشی؛ احمد تنهایی؛ کارشناس بازرگانی داخلی سازمان توضیحاتی در خصوص نحوه دسترسی، ثبت انبار، گزارش‌گیری، بررسی وضعیت موجودی انبار و ... به مسئولین ادارات شهرستانی مطالبی ارائه نمود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۹۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان