//
کدخبر: ۱۹۱۰۷۱ //
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه:

به‌زودی نمایشگاه رونق تولید برگزار می‌شود

احسان باقرخانی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه ازبرگزاری نمایشگاه رونق تولید خبر داد.

به‌زودی نمایشگاه رونق تولید برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

در راستای نامگذاری سال جدید تحت عنوان رونق تولید؛ نمایشگاهی با محوریت استان کرمانشاه و با مشارکت واحدهای تولیدی با عنوان رونق تولید به زودی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی کرمانشاه دایر خواهد شد.

احسان باقرخانی؛  معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه رونق تولید که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد بابیان مطالب فوق افزود: این نمایشگاه قرار است به‌زودی و با حضور واحدهای تولیدی استان به‌منظور معرفی توانمندی‌های تولیدی و صنعتی استان برگزار شود.

باقرخانی در ادامه تأکید کرد: همچنین  در حاشیه این نمایشگاه؛ میز خدمت به‌منظور رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی  بخش تولید با حضور دستگاه‌های متولی ازجمله تأمین اجتماعی، امور مالیاتی،بانک‌ها و ... مستقر خواهد شد

 معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان در ادامه یادآور شد؛ با توجه به تأکیدات مهندس دارابی رییس سازمان صمت استان، از مدیران مالی،ذی‌حسابان،حسابداران و کارپردازان دستگاه‌ها نیز در این نمایشگاه به‌منظور آشنایی با تولیدات استان و خرید از تولیدات داخلی به‌صورت ویژه دعوت به عمل خواهد آمد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۰۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان