//
کدخبر: ۱۹۳۵۶۳ //

اختصاص ۳۹۳ میلیارد تسهیلات برای راه‌اندازی مشاغل خانگی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: در بحث تسهیلات اشتغال‌ خانگی حدود 393 میلیاردتومان به بانک‌های عامل اختصاص پیدا کرده است.

اختصاص 393 میلیارد تسهیلات برای راه‌اندازی مشاغل خانگی
به گزارش فرتاک نیوز،

حفیظ‌الله فاضلی عصر امروز در دومین کارگروه اشتغال چهارمحال و بختیاری در خصوص میزان تسهیلات پرداختی جهت ایجاد اشتغال در استان، گفت: تاکنون 423 میلیاردتومان طرح اشتغالزا جهت پرداخت تسهیلات در سامانه بانک ثبت شده است؛ تعدادی از طرح‌ها نیز به دلیل عدم مراجعه متقاضی، عدم تأئید وثایق و عدم توجیه فنی و اقتصادی طرح توسط بانک‌های عامل به دستگاه متولی عودت داده شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: اگر تسهیلات پرداختی منجر به ایجاد اشتغال نشود، کمیته‌های نظارتی از مجاری قانونی این موضوع را پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در بحث اشتغال روستایی و عشایری 16 میلیارد و 370 میلیون تومان تسهیلات اختصاص پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا به یک‌هزار و 950 پرونده معرفی شده به بانک، تسهیلات پرداخت شده است.

فاضلی اضافه کرد: در بحث تسهیلات اشتغال‌ خانگی حدود 393 میلیاردتومان به بانک‌های عامل اختصاص پیدا کرده است که تاکنون بیش از 288 میلیارد تومان جهت پرداخت به متقاضیان مصوب شده است.

وی در پایان اظهار کرد: انحراف در پرداخت تسهیلات به‌علت مشکلات اپلیکیشن مربوط به پرداخت تسهیلات اشتغالزا وجود دارد و نیاز است این مسئله حل شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۵۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان