//
کدخبر: ۱۹۳۳۳۵ //

طی تعطیلات عید فطر؛ افزایش ۳۸ درصدی مصرف بنزین در آستارا

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی آستارا از افزایش 38 درصدی عرضه بنزین در جایگاه های سوخت این شهرستان در تعطیلات عید فطر نسبت به زمان مشابه سال قبل خبر داد.

طی تعطیلات عید فطر؛ افزایش 38 درصدی مصرف بنزین در آستارا
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد علیاری شامگاه شنبه گفت: در تعطیلات عید فطر امسال یک میلیون و دو هزار و ۸۰۷ لیتر بنزین در جایگاه‌های سوخت آستارا عرضه شده که این رقم در زمان مشابه سال گذشته، ۶۱۶ هزار و ۶۳۴ لیتر بوده است.

وی اظهار کرد: میزان عرضه و مصرف بنزین در تعطیلات عید فطر امسال نسبت به روزهای عادی سال جاری در حدود ۱.۴ دهم رشد داشته و مقدار عرضه و مصرف سی ان جی نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۲ درصد افزایش یافته است.
وی افزود: اوج مصرف بنزین در تعطیلات عید فطر امسال در حدود ۳۰۰ هزار لیتر در شانزدهم خرداد ماه ثبت شده در حالی که مصرف روزانه در طول سال در شهرستان آستارا ۱۲۰ هزار لیتر است.

علیاری پیگیری رفع نقص و آماده بکار بودن تلمبه‌ها، تاکید بر خرید به موقع فرآورده و حفظ موجودی، پیگیری ارسال به موقع سوخت از انبارهای رشت و تبریز، تاکید به برخورد مناسب با مراجعان و مسافران، اطلاع رسانی فعالیت سامانه پاسخگوی ۰۹۶۲۷ به مردم جهت دریافت انتقادات و پیشنهادات، نظافت مستمر سرویس‌های بهداشتی, نمازخانه و محوطه جایگاه‌ها، تاکید بر الزامات ایمنی به خصوص در جایگاه‌های سی ان جی، کشیک شبانه روزی، آماده بکار بودن دیزل ژنراتور و استفاده از لباس هم شکل و اتیکت پرسنل در جایگاه‌ها را از اقدامات شرکت پخش فراورده‌های نفتی آستارا در تعطیلات هفته گذشته اعلام کرد.

طبق اعلام فرمانداری آستارا از سیزدهم تا پایان روز هفدهم خردادماه جاری، ۵۹۱ هزار و ۶۲۶ گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های این شهرستان دیدن و ۳۱۰ هزار خودرو در دو محور آستارا-اردبیل و آستارا-تالش تردد کردند و تردد خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۵۴ درصد افزایش یافته است. اینجا ببینید

شهرستان مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و جاذبه‌های طبیعی، تجاری و تاریخی در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۳۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان