//
کدخبر: ۱۸۸۴۸۲ //

پتروشیمی بوشهر امسال وارد مدار تولید می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: پتروشیمی بوشهر امسال با اشتغال یک هزار و ۶۰ نفر و سرمایه‌گذاری بیش از سه هزار و ۷۲۸میلیارد تومان امسال وارد مدار تولید می‌شود.

پتروشیمی بوشهر امسال وارد مدار تولید می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدحسین حسینی‌محمدی امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: ۱۵ واحد معدنی راکد استان بوشهر قابل‌راه‌اندازی است که در این زمینه برای فعال شدن آن‌ها تسهیلات لازم پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بابیان اینکه در استان بوشهر ۱۲۰ واحد صنعتی راکد وجود دارد که ۱۸ واحد آن قابلیت فعال‌سازی دارند گفت: ۲۰۰ طرح تولیدی بالای ۴۰ و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی شناسایی‌شده است که بر اساس برنامه‌ریزی ۳۸ واحد تولیدی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی استان بوشهر امسال فعال و راه‌اندازی می‌شوند.

حسینی‌محمدی از راه‌اندازی بخش واحد یوتیلیتی واحد صنعتی متانول کاوه دیر خبر داد و تصریح کرد: ۱۰ محدوده برای فعالیت اکتشافی معادن در استان بوشهر فعال است که روند اجرایی آن‌ها مطلوب است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه واحدهای تولیدی باید از ظرفیت‌های خالی استفاده کنند خاطرنشان کرد: ۱۰ شرکت تولیدی برای افزایش ظرفیت شناسایی‌شده است که با پرداخت تسهیلات بانکی به حداکثر ظرفیت تولیدی می‌رسند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۴۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان