//
کدخبر: ۱۸۷۷۹۶ //

استاندار لرستان مطرح کرد؛ اختلاف معنا دار تورم در لرستان نسبت به استان‌های مشابه

استاندار لرستان با اشاره به اختلاف معنا دار تورم در لرستان نسبت به استان‌های مشابه، گفت: در این رابطه کمیته لازم برای بررسی این موضوع تشکیل خواهد شد.

استاندار لرستان مطرح کرد؛ اختلاف معنا دار تورم در لرستان نسبت به استان‌های مشابه
به گزارش فرتاک نیوز،

سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان در سخنانی با بیان اینکه امروز اولین جلسه شورای گفتگو را در سال ۹۸ را با حضور تولید کنندگان، بخش خصوصی و همچنین مدیران دولتی برگزار کردیم، اظهار داشت: یکی از بحث‌های مطرح شده در این جلسه موضوع خسارات سیل به واحدهای صنعتی و تولیدی استان بود.

وی، بیان داشت: تسهیلاتی در این رابطه در نظر گرفته شده، اما کافی نیست و مقرر شد که در جلسه شورای معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت خواسته‌های تولید کنندگان خسارت دیده را مطرح کنیم و پیگیری داشته باشیم تا کمکی به این تولید کنندگان داشته باشیم.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به موضوع اصلاح قانون ارزش افزوده مالیات، عنوان کرد: این امر یکی از موارد مهم و اثر گذار بر بحث عمران شهری و سایر موارد است و مقرر شد که فعالانه هم ما و هم نمایندگان استان در مجلس در رابطه با اصلاح این قانون به نفع استان‌های کمتر توسعه یافته مشارکت و پیگیری داشته باشیم.

خادمی با بیان اینکه بحث مشارکت واحدهای تولیدی در موضوع بازسازی خسارات ناشی از سیل را در دستور کار داریم، گفت: در این رابطه معتقدیم که سیل علیرغم همه تهدیدات و خساراتی که برای استان داشته، فرصت‌هایی را هم می‌تواند تولید کند که یکی از فرصت‌ها این بوده که واحدهای تولیدی در بازسازی مشارکت کنند و از این طریق بتوانند رونق و اشتغال ایجاد کنند.

وی، تصریح کرد: با توجه به اینکه در لرستان اختلاف معنا داری در بحث تورم نسبت به سایر استان‌های مشابه داریم، در این راستا مقرر شد که کمیته کارشناسی تشکیل شود و بررسی لازم را در رابطه با دلایل آن انجام دهد و اگر گره‌هایی مربوط به استان است را بتوانیم رفع کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۷۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان