//
کدخبر: ۱۸۶۶۷۷ //

مقابله با رکود اقتصادی مستلزم تولید ثروت از علم است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به رکود اقتصادی حاکم بر جامعه، بهترین کار تولید ثروت از علم است.

مقابله با رکود اقتصادی مستلزم تولید ثروت از علم است
به گزارش فرتاک نیوز،

 نادر قاضی پور امشب در برنامه تلوزیونی خانه ملت که از شبکه استانی آذربایجان‌غربی پخش شد با اشاره به وضعیت تیم فوتبال 90 ارومیه اظهار کرد: این تیم توسط بنده تحویل گرفته شد هر چند اوایل کار دچار مشکلات فراوانی شد و عده‌ای خواستند این تیم حذف شود اما خوشبختانه از خطر سقوط رها شد.

وی بزرگترین مشکل این تیم را نداشتن یک حامی اقتصادی عنوان کرد و تصریح کرد: متاسفانه کارخانه سیمان، شیر و بسیاری از واحدهای تولیدی استان دچار مشکلات مالی بوده و با بنیه ضعیف خود نتوانستند از این حمایتی داشته باشند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه شرایط مالی این تیم به گونه‌ای است که کل هزینه سالانه تیم فوتبال 90 ارومیه برابر با مبلغ قرارداد ضعیف‌ترین بازیکن استقلال یا پرسپولیس است.

وی در ادامه با ابراز تاسف از اینکه آذربایجان‌غربی در چهار شاخصه درآمد سرانه، اشتغال، بهداشت و آموزش ضعیف است بیان کرد: متاسفانه عده‌ای خواستند تا دانشگاه صنعتی ارومیه تعطیل شود در حالی که بنده به شدت مخالف این موضوع بوده و اجازه این کار را ندادم.

قاضی‌پور افزود: در آذربایجان‌غربی تنها دو دانشگاه صنعتی وجود دارد اما در تبریز 6 و در سمنان هفت دانشگاه وجود دارد بنابراین با توجه به رکود اقتصادی حاکم بر جامعه، بهترین کار تولید ثروت از علم است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت والیبال ارومیه اظهار کرد: تیم دورنا در ارومیه با حضور نوجوانان تشکیل شد و با وجود اینکه در پایان لیگ برتر رتبه آخر را به دست آورد اما در میانگین قد از همه تیم‌ها برتر بوده و از لحاظ سن نیز از تمامی تیم‌های حاضر جوان‌تر بود و در فصل بعدی با قدرت پیش خواهد رفت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید به رشد والیبال در استان کمک کرده و ورزش پایه در آذربایجان‌غربی تقویت شود تا شاهد کسب نتایج مطلوب در ورزش باشیم.

وی در پایان با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رونق تولید تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به اینکه نظام اسلامی با صلابت به پیش می‌رود همه هم وطنان باید به صورت شبانه‌روزی و به صورت جهادی کار و فعالیت کرده تا تولید رونق گرفته و توطئه‌های اقتصادی دشمنان ناکام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۶۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان