//
کدخبر: ۱۷۶۴۴۳ //

خرید قیمت تضمینی محصولات کشاورزی تداوم دارد

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت گفت: امسال خرید قیمت تضمینی محصولات کشاورزی به صورت متعادل و به نفع تولید کنندگان خواهد بود.

خرید قیمت تضمینی محصولات کشاورزی تداوم دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس کشاورز بعد از ظهر امروز در بازدید از مزارع گندم و حبوبات شهرستان گرمی اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت گندم و به خصوص عدس در این شهرستان بسیار در وضعیت مطلوبی قرار دارد و امید واریم که سال پر برکتی را این شهرستان در زمینه تولید گندم و حبوبات بخصوص عدس داشته باشد.

وی افزود: سعی و اهتمام مسئولین و دست اندرکاران وزارت جهاد کشاورزی براین است تا قیمت خرید گندم و عدس را در سالجاری به نحو قابل قبولی افزایش دهند تا بدینوسیله بتوانیم حمایت خوبی از زارعین و تولید کنندگان کشور و در نهایت کشاورزان زحمتکش شهرستان گرمی داشته باشیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت  گفت: امسال خرید قیمت تضمینی محصولات کشاورزی به صورت متعادل و به نفع  تولید کنندگان خواهد بود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زارعت از کشاورزان منطقه خواست به اطلاعیه های هواشناسی به دقت گوش فرا دهند و میزان بارزش ها را دقیقا  رصد کنند و طبق توصیه ها و راهنمایی های کارشناسان از کودهای مناسب شیمیایی برای تقویت محصولات خود در مراحل رشد رویشی استفاده نمایند .

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و قدردانی اززحمات مسئولین جهاد کشاورزی استان  افزود: انتظاری که از مسئولین بخش کشاورزی داریم این است که مراکز خرید محصولات کشاورزی بخصوص گندم و جو را به امکانات اولیه رفاهی مجهز نمایند تا کشاورزان و تولید کنندگان بتوانند در حداقل زمان ممکن و با کمترین نگرانی محصولات خود را به مراکز خرید تحویل دهند.

میرحمایت میرزاده افزود: راه اندازی ایستگاه تحقیقات دیم در این شهرستان یکی از ضروریات است که امیدواریم با سعی و اهتمام مسئولین این امر محقق شود و با بهره برداری از دستاوردهای این ایستگاه تحقیقاتی زارعین منطقه بذور پر محصول و مقاوم به شرایط خشکی را در زمین های خود کشت و زرع نمایند ودر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی قدمهای موثری بردارند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۴۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان