//
کدخبر: ۱۸۶۶۴۳ //

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی: روحیه انقلابی نیاز امروز جامعه است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ناب انقلابی گری در کشور گفت: روحیه انقلابی نیاز امروز جامعه است و با این روحیه می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی: روحیه انقلابی نیاز امروز جامعه است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم عصر امروز شنبه در جمع فعالان بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی آذربایجان شرقی در تبریز با اشاره به نقش جهاد سازندگی در اوایل انقلاب و پیروزی در جنگ تحمیلی گفت: جهاد سازندگی خدمات بزرگی در آن سال‌ها انجام داد و وضعیت فعلی کشور در نتیجه همان اقدامات و زیرساخت‌هایی است که در آن سال‌ها ایجاد شد.

وی با تاکید بر اینکه نقش بسیج سازندگی در زمان حاضر همان نقش جهاد سازندگی در سال‌های گذشته است، افزود: روحیه ناب و انقلابی که نیاز امروز جامعه ماست از ویژگی‌های بسیج سازندگی است.

وی با بیان اینکه تربیت نسل جوان و خدمت رسان به مردم به عهده بسیج سازندگی سپاه گذاشته شده است، ادامه داد: معیار حرکت در بسیج سازندگی نیت خالصانه خدمت همراه با همت والای جهادی است.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه با روحیه انقلابی در حوزه خدمت رسانی و پیشرفت نظام اسلامی موفق خواهیم شد، گفت: استمرار این روحیه خدمات رسانی آبادانی و نشاط به جامعه هدیه می‌کند و بدون شک روحیه انقلابی نیز حافظ جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات مختلف دشمن است.

آل هاشم همچنین در ادامه به وقوع سیل در بیشتر استان‌های کشور در اوایل سال اشاره کرد و گفت: در جریان سیل اخیر فداکاری بسیج سازندگی را در شهرها و روستاهای سیل زده شاهد بودیم از تمام فعالان خدمات رسانی و بسیجیان در این خصوص قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه روحیه جهاد سازندگی در بین تمام مردم کشورمان وجود دارد، گفت: دستور تشکیل بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۷۹ توسط مقام رهبری صادر شد و این حرکت بسیار به جا و به موقع بود که امروز نقش بسیج سازندگی همان نقش جهاد سازندگی است و بلکه سنگین‌تر نیز است.

وی گفت: در این سال‌های اخیر شاهد اقدامات مهم بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و بهداشت و درمان در نقاط کم برخوردار کشور بودیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۶۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان