//
کدخبر: ۱۸۱۰۵۵ //

ولایتی در کرمان: حمایت از پژوهش‌های مسئله محور را تقویت می‌کنیم

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه اموال دانشگاه آزاد بیت‌المال است و باید از سرمایه این دانشگاه به‌خوبی مراقبت شود گفت:از تقویت پژوهش در دانشگاه آزاد حمایت می‌کنیم البته پژوهش باید مسئله محور بوده و پاسخی به نیاز مردم و جامعه باشد.

ولایتی در کرمان: حمایت از پژوهش‌های مسئله محور را تقویت می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

علی‌اکبر ولایتی عصر امروز در شورای دانشگاه آزاد استان کرمان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در برهه جدید بنا دارد که دانشگاهی در تراز توقع مقام معظم رهبری باشد اظهار داشت: دست ما بازتر از دانشگاه‌های دولتی است و می‌توانیم در حوزه علم، تحقیق و فرهنگ بیشتر کار کنیم.

وی با اشاره به وضعیت فرهنگی دانشگاه آزاد در گذشته گفت: خانواده‌ها انتظار دارند فرزندانشان مطابق دستورات اسلامی تربیت شوند و از دانشگاهی که پسوند اسلامی دارد در این رابطه بیشتر انتظار می‌رود و هر قدر هم که در این دانشگاه کار فرهنگی انجام شود از نظر ما باز هم کم است.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد با بیان اینکه از حضور نماینده ولی‌فقیه در هر واحدی از این دانشگاه، استقبال می‌کنیم افزود: از تقویت پژوهش در دانشگاه آزاد حمایت می‌کنیم و البته پژوهش باید مسئله محور بوده و پاسخی به نیاز مردم و جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه آموزش را باید جدی گرفت و باید مراقب بود تا مشکلاتی که در گذشته بوده تکرار نشود بیان کرد: نمرات غیرواقعی و با رابطه به دانشجو دادن مشکلات زیادی را برای آینده کشور ایجاد می‌کند از این رو در نمره دادن و حضور منضبط استاد و دانشجو در دانشگاه باید دقیق بود.

ولایتی با تاکید بر اینکه به تالیف کتاب توسط اساتید باید بها داده شود افزود: متاسفانه مدتی است که تالیف کتاب توسط اساتید کمرنگ شده که باید در این زمینه فعالیت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پرداختن به حوزه تولید در دانشگاه‌ها بسیار خوب است و البته باید از موازی‌کاری جلوگیری کنیم گفت: هر دانشگاه نسبت به شرایط اقلیم و بومی منطقه خود نسبت به تولید در آن منطقه می‌تواند اقدام کند.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه اموال دانشگاه آزاد از بیت‌المال است و سرمایه این دانشگاه از مردم ایجاد شده که باید از آن به‌خوبی مراقبت شود تصریح کرد: شهریه‌ای که از دانشجویان دریافت می‌شود گوشه‌ای از درآمد دانشگاه است و باید تلاش کرد تا با دلسوزی ظرفیت‌های بالفعل دانشگاه آزاد را بالقوه کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۰۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان