//
کدخبر: ۱۸۵۵۶۹ //
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطرح کرد:

باید از تمامی ظرفیت های دانشگاه برای برگزاری اردوهای جهادی استفاده شود

نشست ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

باید از تمامی ظرفیت های دانشگاه برای برگزاری اردوهای جهادی استفاده شود
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمد رضا غلامی در این نشست که در محل دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد ، با بیان اینکه محرومیت زدایی و خدمت‌ رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله اهداف برگزاری اردوهای جهادی است ، عنوان کرد: باید از تمامی ظرفیت های دانشگاه برای برگزاری اردوهای جهادی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق کم برخوردار استفاده شود.

وی  افزود: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رشته های مختلف تحصیلی همواره در این اردوها  و فعالیت های جهادی نقش بسزایی داشته و اقدامات و خدمات ارزنده ای را از حاشیه شهرها گرفته تا دوردست ترین روستاها در گوشه گوشه استان ارائه کرده اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد:  کماکان پتانسیل عظیمی در تمامی کانون ها ، تشکل ها و  انجمن های بهداشتی و علمی دانشگاه وجود دارد که میتوان از آن در توسعه روز افزون اردوهای جهادی و ارتقا سلامت بهره برد.

گفتنی است ، تبادل نظر و برنامه ریزی راهبردی جهت برگزاری کمپ ها و برنامه های جهادی همزمان با ماه مبارک رمضان و در سه ماهه اول سال جاری  در راستای گسترش اردوهای جهادی از جمله دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۵۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان