//
کدخبر: ۱۸۵۱۶۸ //

زمین به فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی در قم واگذار می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: با دادن طرح از سوی جهاد کشاورزی و سازمان نظام‌ مهندسی با فراغ بال و جدیت در ارتباط با واگذاری زمین برای فارغ‌التحصیلان اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

زمین به فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی در قم واگذار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرداد غضنفری عصر امروز در جلسه سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: لازم بوده که دستگاه‌های حاکمیتی به کلیه مباحث در خصوص تولید و اشتغال محیط‌زیست توجه ویژه داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم با اشاره به انسجام فکر و نوع دیدگاه نهادهای مختلف با یکدیگر و تلاش در راستای حل مشکلات استان گفت: در خصوص واحدهای آلاینده موجود لازم بوده اقدامات اصلاحی جایگزین اقدامات قهری شده و واحدهای صنعتی موجود را اصلاح کنیم تا بهتر بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه منشأ بسیاری از آلودگی‌های زیست‌محیطی، واحدهای صنعتی هستند ابراز کرد: با وجود مشکلات به‌جامانده از گذشته باید واحدهای صنعتی با آلایندگی بالا  از مدار تولید خارج‌شده و تصحیح شوند.

غضنفری با تأکید بر اینکه هر طرح اقتصادی کلان نیاز به یک پیوست زیست‌محیطی دارد عنوان کرد: در صورت عملکرد منفعلانه مسئولان، دستگاه مربوطه موظف است که اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه نگاه مسئولان باید در جلسات و در کمیته‌ها در راستای پیشرفت استان باشد خاطرنشان کرد: با دادن طرح از سوی جهاد کشاورزی و سازمان نظام‌مهندسی با فراغ بال و جدیت در ارتباط با واگذاری زمین برای فارغ‌التحصیلان اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم با اشاره به ظرفیت تأمین منابع بانکی در استان گفت: ظرفت فارغ‌التحصیلان جهاد کشاورزی می‌تواند در امنیت غذایی و سلامت غذا تأثیر به سزایی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: زمینه ایجاد اشتغال بسیار زیاد است، بنابراین لازم بوده جهاد کشاورزی در واگذاری و استعلام فعالیت‌های بخش کشاورزی  اقدامات لازم را انجام دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۱۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان