//
کدخبر: ۱۸۵۱۱۴ //
‍ مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹:

توزیع شکر وبرنج در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در کرمانشاه

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور از توزیع برنج و شکر مورد نیاز مردم در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد .

توزیع شکر وبرنج در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

ماشااله ارویسی از توزیع  733 تن برنج جهت تنظیم بازار این کالا در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: برنج با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار بین اقشار مردم توزیع می گردد .

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور  اظهار داشت : با توجه به مصوبه کارگروه تنظیم بازار که می بایستی در ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع کالاهای اساسی پر مصرف  به منظور رفع نیاز مردم در این ماه مبارک، شرکت غله و خدمات بازرگانی با مسئولیت تهیه 4قلم کالای اساسی و مدیریت تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی ، مقدار 733 تن برنج هندی با نام تجاری 1121 بین هم استانی های کرمانشاهی تهیه و توزیع می نمایند.  

وی  مقدار توزیع برنج هندی با نام تجاری ۱۱۲۱ و شکر را به ترتیب 733 تن برنج و 2559 تن شکر اعلام کرد وگفت: این  مقدار برنج و شکر جهت تنظیم بازار توسط فروشگاه های زنجیره ای بزرگ ، فروشگاههای منتخب و  تعاونی مصرف های ادارات سطح استان توزیع می گردند  .

ارویسی هدف از طرح ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان را رساندن اقلام مورد نیاز به دست مصرف کننده نهایی دانست و افزود: نظارت بر نحوه‌ی توزیع و قیمت گذاری اقلام بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است که ساز و کارهای لازم در این خصوص پیش‌بینی شده است  و نظارت‌ها امسال پررنگ تر خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۱۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان