//
کدخبر: ۱۷۸۴۳۱ //

ارسال بیش از ۱۴۰ هزار قرص نان به مناطق سیل زده استان لرستان

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور از ارسال روزانه بیش از 40 هزار قرص نان از استان کرمانشاه به منظور یاری رسانی به سیل زدگان استان لرستان خبر داد .

ارسال بیش از 140 هزار قرص نان به مناطق سیل زده استان لرستان
به گزارش فرتاک نیوز،

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ با اعلام این خبر گفت : در راستای انجام وظیفه بسیار مهمی که در زمینه تامین نان مردم بر عهده شرکت غله و خدمات بازرگانی می باشد از روزهای انتهایی سال گذشته با برنامه ریزی های اصولی ،  بدون هیچ مشکلی نان مورد نیاز مردم استان کرمانشاه توسط بیش از 2400 واحد خبازی سطح استان تامین شد .  

ماشااله ارویسی همچنین افزود : به منظور رفاه حال مردم شریف هم استانی و مهمانان نوروزی تعداد 141 واحد خبازی در سراسر استان به صورت کشیک به ارائه خدمت تا ساعت 10 شب مشغول بودند .  

وی در خصوص خدمت رسانی به مناطق سیل زده نیز افزود : در استان کرمانشاه با دستور استاندار محترم استان ، از چند روز قبل از وقوع سیل آرد مورد نیاز تمامی واحدهای خبازی استان با همکاری انجمن صنفی کارخانه های آرد سازی استان تامین و در اختیار واحدهای خبازی قرار گرفت و به مردم نیز اطلاع رسانی مناسب از طریق رسانه های جمعی صورت گرفت که شب قبل از وقوع سیل تمامی واحدهای خبازی سطح استان تا ساعت 12 شب ، فعال می باشند و مردم نگران تامین آرد و نان مورد نیاز خود نباشند . همچنین بعد از وقوع بارندگی ها وسیل در استان تیمهای کارشناسی شرکت غله در سراسر استان به همراه فرمانداران محترم به منظور ارزیابی و امداد رسانی های احتمالی در محل های وقوع سیلاب استان حضور پیدا کردند .  

ارویسی همچنین از امداد رسانی به سیل زدگان استان لرستان توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور خبر داد و افزود : بر اساس وظیفه ذاتی و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از تمام توان مردم و ادارات دولتی در بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل ، شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 با همکاری اتحادیه نانوایان ، انجمن صنفی کارخانه های آرد سازی استان واستفاده از توان نیروهای بسیج و سپاه اقدام به ارسال روزانه بیش از 40 هزار قرص نان و همچنین پتو ، اقلام خوراکی ، اقلام بهداشتی ، لباس گرم و اقلام گرمایشی ، به مناطق سیل زده استان لرستان نموده است . سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت  معاون محترم وزیر و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به عنوان متولی اصلی تامین نان مردم در کشور ، به مردم اطمینان خاطر داد که هیچ مشکلی در زمینه تامین آرد و نان مردم استان کرمانشاه وجود ندارد و خوشبختانه در این بحران اخیر نیز به هیچ یک از واحدهای نانوایی و کارخانه های آرد سازی استان هیچ گونه آسیبی وارد نگردیده است .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۴۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان