//
کدخبر: ۱۸۵۰۴۷ //
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

برگزاری طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان

نشست خبری مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه جهت تشریح برنامه های طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در سال ۹۸ امروز (۱۵اردیبهشت) در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

برگزاری طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله عباسیان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت:امسال هم اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه پیش از شروع طرح ضیافت الهی اقدام به فضاسازی و غبارروبی مساجد و بقاع متبرکه کرده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه افزود:فعالیت های نماز جماعت در سطح بقاع متبرکه،برپایی ۲۰کرسی تفسیر قرآن با حضور مفسرین و ائمه جماعات، ۵۰ محفل انس با قرآن که ۱۵محفل در شهر کرمانشاه و ۳۵محفل آن در شهرستان های استان بنا بر فراخور ۲تا۳محفل در این ایام انجام می شود و در ۱۵بقعه هم مراسم ترتیل خوانی برگزار خواهد شد.

عباسیان در ادامه تصریح کرد:در ماه ضیافت الهی ۷۰ روحانی به بقاع متبرکه و مناطق محروم اعزام خواهند شد که از این تعداد ۵۰نفر از روحانیون شهر قم و ۲۰نفر بومی هستند.

وی خاطر نشان کرد:در بحث افطاری ساده با کمک خیرین در بقاع شاخص هر شب افطاری خواهیم داشت.

وی همچنین از برگزاری مراسم سالروز وفات حضرت خدیجه(س) در روز دهم ماه مبارک رمضان و تولد امام حسن مجتبی(ع) در روز ۱۵ماه مبارک رمضان و شبهای قدر در بقاع شاخص استان خبر داد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۰۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان