//
کدخبر: ۱۷۹۳۷۱ //
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

ارسال ۳۰ تن مواد غذایی و بهداشتی به روستاهای سیل زده شهرستان دلفان

آیت الله عباسیان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از ارسال ۳۰تن مواد غذایی و بهداشتی به روستاهای سیل زده شهرستان دلفان از توابع استان لرستان خبر داد.

ارسال 30 تن مواد غذایی و بهداشتی به روستاهای سیل زده شهرستان دلفان
به گزارش فرتاک نیوز،

عباسیان گفت: براساس حس نوع دوستی و برای التیام دادن آلام مردم در اداره کل  اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تا جایی که توان داریم به مردم خدمت خواهیم کرد.

وی افزود:امروز ۲۲فروردین ۹۸در دومین مرحله قریب به ۳۰تن مواد غذایی و بهداشتی و دارویی (از محل موقوفه آیت الله کرکوکی)، با توجه به تقسیم بندی اداره اوقاف به روستاهای سیل زده شهرستان دلفان در استان لرستان اعزام خواهیم کرد و یک تیم پزشکی مجرب شامل ۱۵ نفر نیز به این مناطق فرستاده خواهند شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد:بعضی از این روستاها صعب العبور هستند و دسترسی زمینی به آنها امکان پذیر نیست به همین دلیل این وسایل را به نزدیکترین محل ارسال می کنیم و از آنجا با بالگرد هوانیروز و هلال احمر به دست مردم مناطق سیل زده خواهیم رساند.

عباسیان افزود: در اولین روز سیل،اداره کل اوقاف استان کرمانشاه آشپزخانه ای با ظرفیت پخت ۵هزار پرس غذای گرم به مدت ۶روز رادر این مناطق برپا کرد.

وی همچنین از اعزام محموله ای شامل ۱۰۰۰تخته پتو،۵۰تخته فرش۱۲ متری،و قریب ۲تن مواد غذایی در مرحله اول  به مناطق سیل زده لرستان خبر داد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۳۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان