//
کدخبر: ۱۸۳۵۴۳ //

تسهیلات اشتغال به ایثارگران خسارت‌دیده در سیل‌ ایلام پرداخت می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام، از ارائه تسهیلات اشتغال به ایثارگران خسارت‌دیده در سیل‌های اخیر ایلام خبرداد.

تسهیلات اشتغال به ایثارگران خسارت‌دیده در سیل‌ ایلام پرداخت می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سلیمان رستمیان عصر امروز در ارتباط با ارائه تسهیلات به ایثارگران خسارت دیده از سیل اظهار داشت: ایثارگرانی که قبلاً از صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران وام دریافت کرده‌اند و در سیل دچار خسارت شده‌اند، برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود می‌توانند درخواست وام مجدد کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران برای این منظور مبلغ 100 میلیارد تومان را برای استان‌های سیل‌زده پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: همچنین ایثارگرانی که در سیل آسیب دیده‌اند و قبلاً وام اشتغال از صندوق اشتغال و کار آفرینی ایثارگران دریافت نکرده‌اند نیز می‌توانند طرح‌های اشتغالی  خود را ارائه دهند و از وام صندوق مذکور استفاده کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به سیل اخیر خسارت این حادثه برای جانبازان بالای پنج درصد و خانواده های شهدا شامل فرزند، همسر و پدر و مادر شهدا از طریق این نهاد جبران می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام ادامه داد: از طریق این بیمه خسارت وارد شده به منازل جانبازان بالای پنج درصد و خانواده های شهدا تا سقف 350 میلیون ریال و اثاثیه تا سقف 50 میلیون ریال جبران می‌شود.

رستمیان با بیان اینکه خانواده های ایثارگران بابت خسارت‌های سیل اخیر هیچگونه نگرانی نداشته باشند، افزود: اگرچه عمده خسارت های وارد شده به منازل ایثارگران جزئی است ولی علاوه بر حمایت بیمه کوثر، مابقی خسارت وارد شده به منازل ایثارگران توسط این نهاد جبران می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۵۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان