//
کدخبر: ۱۸۱۲۸۶ //

کمک ۵۷۰ میلیارد ریالی خیرین مدرسه به مدارس البرز

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: خیرین نیک اندیش سال گذشته 570 میلیارد ریال به امر مقدس مدرسه سازی اهدا کردند.

کمک 570 میلیارد ریالی خیرین مدرسه به مدارس البرز
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا اسپرورین رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز عصر پنجشنبه درنشست با مدیران آموزش و پرورش و مسئولان دستگاهای اجرایی استان البرز گفت: خیرین نیک اندیش سال گذشته 570 میلیارد ریال به امر مقدس مدرسه سازی اهدا کردند که این کمک ها موجب شد تا مجمع خیرین مدرسه ساز البرز رتبه سوم کشوری را کسب کند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز  ادامه داد: مشارکت مردمی در البرز 85 درصد است در حالی که میانگین مشارکت کشوری 49 درصد است و سال گذشته خیرین مدرسه ساز، 36 پروژه آموزشی در این استان به طور صد درصد انجام دادند.

اسپرورین در ادامه به شرایط اقتصادی کشور پرداخت و افزود: امروزه ساخت یک مدرسه 12کلاسه بیش از 20 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه در بر دارد لذا مردم با هر توان مالی حتی یک آجر می توانند در امر مقدس مدرسه سازی در البرز که با مشکل جدی فضای آموزشی روبرو است مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان البرز در 29 اردیبهشت ماه سال 98 در کرج برگزار می‌شود،گفت: انتظار می رود فعالیت های تبلیغاتی برای آگاهی مردم و تکریم از خیرین در سطح شهر و رسانه ها در دستور کار قرار گیرد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز افزود: این استان سالانه به 400 کلاس درس جدید به دلیل مهاجرت پذیری و افزایش جمعیت 12 هزار نفری دانش آموزی نیاز دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۲۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان