//
کدخبر: ۱۷۴۳۴۱ //

۱۰۸ مدرسه کاشان آماده میزبانی از مسافران نوروزی

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: حدود یک هزار و 25 اتاق در قالب 108 مدرسه برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در تعطیلات نوروز 98 این شهرستان پیش‌بینی شده است.

108 مدرسه کاشان آماده میزبانی از مسافران نوروزی
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین مقنی امروز درباره اسکان نوروزی اظهار داشت: حدود یک هزار و 25 اتاق در قالب 108 مدرسه برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در تعطیلات نوروز 98 پیش‌بینی شده است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان با اشاره به اینکه مدارس در سه گروه ویژه، الف و ب قرار می‌گیرند عنوان کرد: مدارس گروه ویژه دارای 2 مدرسه و 24 کلاس، مدارس گروه الف 15 مدرسه و 180 کلاس و مدارس گروه ب 91 مدرسه و 821 کلاس است.

وی در مورد امکاناتی که به هر یک از گرو‌ه‌ها تعلق می‌گیرد اذعان داشت: در این مراکز اقلامی چون فرش، تلویزیون، بخاری٬ اینترنت٬ پتو٬ تخت و یخچال به تناسب گروه‌بندی ذکر شده قرار دارد.

مقنی با بیان اینکه موقعیت‌های متعدد گردشگری تاریخی مذهبی در کاشان وجود دارد گفت: باید این ظرفیت‌ها به مسافران نوروزی معرفی شود  و ما برای این امر تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش کاشان تصریح کرد: آموزش و پرورش کاشان همه ظرفیت‌های خود را برای خدمات‌دهی ویژه به میهمانان نوروزی به کار می‌گیرد.

وی افزود: در راستای ساماندهی به مسافران نوروزی امسال محل ستاد اسکان فرهنگیان را تغییر داده‌ایم تا بتوانیم خدمت‌رسانی بهتری به این عزیزان داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۳۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان