//
کدخبر: ۱۸۱۰۶۰ //

وزیر آموزش و پرورش در شیراز: آسیب سیل به ۱۵۰۰ مدرسه؛ ۸۰ مدرسه قابل استفاده نیست

وزیر آموزش و پرورش گفت: در سیل اخیر در سطح کشور حدود ۱۵۰۰ مدرسه بین ۲۰ تا ۷۰ درصد آسیب‌دیده است و۸۰ مدرسه از این تعداد نیز تخریب شده و قابل استفاده نیست.

وزیر آموزش و پرورش در شیراز: آسیب سیل به ۱۵۰۰ مدرسه؛ ۸۰ مدرسه قابل استفاده نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

  سید محمد بطحایی عصر امروز در حاشیه بازدید از مدارس آسیب‌دیده سیل اخیر در شیراز اظهار داشت: جبران خسارات وارده به فضاهای آموزشی و پرورشی آسیب‌دیده از سیل اخیر در کشور در اولویت قرار دارد. 

وی گفت: در سیل اخیر در سطح کشور حدود 1500 مدرسه بین 20 تا 70 درصد آسیب دیده است و 80 مدرسه از این تعداد نیز تخریب شده و قابل استفاده نیست. 

بطحایی افزود: خیرین همواره همراه با آموزش و پرورش بوده‌اند و تعهدات بسیار خوبی را قبول کرده‌اند و هم اکنون نیز جمعی از این خیرین در استان‌های خوزستان و لرستان تعهدات بسیار خوبی را پذیرفته‌اند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: امید است بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا دانش‌آموزاندر مهر 98 در مدارس تازه ساخته شده و باز سازی شده مشغول به تحصیل شوند. 

وی در مورد مدارس تخریبی و غیر قابل بازسازی نیز گفت: در صورت تاخیر در آماده‌سازی این مدارس امکان فراهم کردن زمینه تحصیل دانش‌آموزان در مهر ماه در فضاهای موقت همچون کانکس پیش‌بینی شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۰۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان