//
کدخبر: ۱۸۰۸۰۱ //

۸ پل در مناطق سیل‌زده لرستان نصب می‌شود

استاندار لرستان گفت: ۸ پل برای برقراری راه ارتباطی روستاهای سیل‌زده استان لرستان به‌طوری نصب می‌شود.

۸ پل در مناطق سیل‌زده لرستان نصب می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مواردی که در سیل اخیر به آن خسارت‌های سنگینی وارد شد راه‌های ارتباطی به‌ویژه پل‌هایی است که جاده‌های اصلی را به روستاها متصل می‌کرد.

وی افزود: متأسفانه در این سیل، پل‌های رودخانه کشکان و رودخانه‌های فرعی از بین رفتند و ارتباط تعداد زیادی از خانوارهای روستایی قطع شد.

استاندار لرستان بابیان اینکه برقراری ارتباط و ایجاد این پل‌ها از اولویت‌های کاری است عنوان کرد: ابتدا هشت پل در اولویت اول قرار دارد که با برنامه‌ریزی انجام‌شده، در حال نصب یا حمل هستند که به‌زودی متصل خواهند شد.

وی بیان کرد: از وزارت راه و شهرسازی و مجموعه سازمان راهداری، حمل‌ونقل و مسئولان این مجموعه تقدیر می‌کنیم چراکه همکاری خوبی داشتند، همچنین از ارتش جمهوری اسلامی و مجموعه مهندسی آن‌که پل‌های خرپایی و ریلی راه‌های ارتباطی روستایی را برقرار کردند تقدیر می‌کنیم.

خادمی تصریح کرد: پل روستای دوآب با طول 70 متر ازجمله پل‌های در حال حمل است که فردا کار نصب آن شروع خواهد شد؛ پل روستای چم‌شهران نیز 60 متر طول دارد که نصب آن شروع‌شده است، پل روستای زیودار که چندین روستا را پوشش می‌دهد 45 متر درازا دارد و چند روز آینده کار اتصال آن آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پل کلات زیودار نیز حمل شده و امروز کار نصب آن شروع می‌شود؛ پل روستای چم‌مهر 120 متر طول دارد و از اصفهان حمل شده است که این پل نیز طی روزهای آینده نصب می‌شود.

استاندار لرستان گفت: پل‌های کوره‌دشت کوهدشت و روستای حیات‌الغیب نیز توسط ارتش نصب خواهد شد؛ این چند پل تعیین تکلیف شده و با همکاری اداره کل راهداری و ارتش جمهوری اسلامی تا چند روز آینده نصب می‌شود.

وی اظهار داشت: کار ساخت دو پل دیگر مربوط به وزارت نفت است و به‌زودی تعیین تکلیف خواهند شد، با بهره‌برداری از این پل‌ها بخش عمده‌ای از مشکلات حل خواهد شد؛ تعدادی از پل‌های مهم باقی‌مانده نیز ظرف چند روز آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۸۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان