//
کدخبر: ۱۸۰۵۵۰ //

«پارک ممنوع»بیشترین تخلف رانندگی در بابل

رئیس پلیس راهور بابل با بیان اینکه پارک ممنوع، بیشترین تخلف رانندگی در بابل را به خود اختصاص داده است، گفت: در سال گذشته حدود 171 مورد تخلف رانندگی در بابل ثبت شده است.

«پارک ممنوع»بیشترین تخلف رانندگی در بابل
به گزارش فرتاک نیوز،

علی رئیسی امشب در دیدار نوروزی با اصحاب رسانه اظهار کرد: درصدد نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در جامعه هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید به سمت هوشمندسازی تقاطع و چهارراه‌ها به‌جای افزایش پرسنل باشیم، افزود: هدف ما آموزش و فرهنگ‌سازی ایمنی در عبور و مرور و انضباط در راه‌ها است که در این راستا نیازمند همکاری شهروندان هستیم.

رئیس پلیس راهور بابل با بیان اینکه پارک ممنوع، بیشترین تخلف رانندگی در بابل را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: در سال 97 حدود 171 مورد تخلف رانندگی در بابل ثبت شده  است.

رئیسی خاطرنشان کرد: براساس قانون 60 درصد جریمه‌هایی که در شهر انجام می‌شود به حساب شهرداری می‌رود لذا شهرداری موظف است خیابان‌ها را ایمن‌سازی کند تا با ایجاد انضباط ترافیکی شاهد کاهش تلفات باشیم.

این مسؤول انجام اصلاحات هندسی را برای شهر بابل در راستای کاهش ترافیک امری ضروری برشمرد و یادآور شد: همه طرح‌ها در راستای رعایت حقوق شهروندی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه داشتن کلاه ایمنی برای موتورسواری امری ضروری است، ادامه داد: حداکثر ظرفیت موتورسیکلت دو نفر بوده ضمن اینکه موتور سوار حق تردد در زمان بارندگی را ندارد.

رئیس پلیس راهور بابل تصریح کرد: در فروردین سال گذشته نسبت به سال قبل شاهد کاهش تلفات به سبب آموزش‌های انجام شده بودیم.

 وی با اشاره به اینکه روزانه در شهرستان بابل ۱۰۰ تا ۱۱۰ ماشین نقل و انتقال می‌شود، اضافه کرد: حدود ۲۰ خودرو نیز پلاک صفر است.

رئیسی از فعالیت ۱۳ آموزشگاه رانندگی در بابل خبر داد و گفت: از لحاظ تعداد شماره‌گذاری  شهرستان بابل رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۵۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان