//
کدخبر: ۱۷۹۵۵۲ //

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش : دشمن به دنبال استقرار نظام غیردینی در کشور است

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش گفت: دشمن به دنبال استقرار نظام غیردینی در کشور است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش : دشمن به دنبال استقرار نظام غیردینی در کشور است
به گزارش فرتاک نیوز،

 امیرحسین سیفی عصر امروز در بیستمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، اظهار کرد: در نخستین گام دشمن به دنبال عدم استقرار نظام دینی در جمهوری اسلامی ایران بود که البته برای این کار گروه‌هایی از 170 کشور جهان در فعالیت بودند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش خاطرنشان کرد: دشمن برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران اقدام به تشکل چهار مؤلفه کرده است،تشکیل مؤلفه فیزیکی مانند تجهیزات نظامی و مؤلفه غیر فیزیکی مانند جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و تغییر پوشش از فعالیت‌هایی است که دشمن در نظر دارد تا با اجرا کردن آن‌ها به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند.

وی با اشاره به این‌که آمریکا نمی‌تواند هیچ گونه نگاه چپی به سپاه داشته باشد، خاطرنشان کرد: تا دستمان در دست هم باشد احدی توانایی تعرض و یا حتی گوشه چشمی به این آب و خاک را ندارد و این نظامیان هستند که زمینه را برای فعالیت افسران جنگ نرم در کشور مهیا می‌کنند.

سیفی با بیان این‌که ازمهم‌ترین  ویژگی‌های شخصیتی شهید صیاد شیرازی  توسل به امام زمان (عج) و تسلیم بودن در برابر فرامین الهی، پایبند بودن به عقاید، انس و الفت با قرآن کریم و یاد آخرت بود، تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی اولویت دادن به کارها، مبارزه با عدم ‌مسؤولیت و منفی گرایی را در سرلوحه کار خودش قرار می‌داد.

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خریدنی نیستند و اکنون که سپاه در مظلومیت قرار گرفته است ما ارتشیان اجازه نخواهیم داد تا کوچکترین ضربه‌ای به این ارگان نظامی وارد شود که البته ما همه سرباز انقلابیم و تا آخرین قطره خون خود در پای انقلاب و رهبر انقلاب ایستاده‌ایم، امروزه همه ما پاسداریم و یک پاسدار خود را در برابر فرامین الهی تسلیم می‌سازد.

 عصر امروز مراسم بیستمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و اربعین شهدای مردم یاری هوا نیروی اصفهان در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۵۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان