//
کدخبر: ۱۷۸۱۰۱ //
بهرام‌نیا:

باید از ظرفیت سه قوه برای تحقق «رونق تولید» استفاده کرد

نماینده مردم نهاوند در مجلس با تاکید بر اینکه لازمه رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم رونق در بازار تولید است، گفت: همه ظرفیت‌های کشور در قالب سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه باید به تناسب حوزه کاری خود در بحث رونق تولید ورود پیدا کنند که بخش عمده آن به قوه مجریه باز می‌گردد.

باید از ظرفیت سه قوه برای تحقق «رونق تولید» استفاده کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن بهرام نیا با اشاره به نام گذاری سال ۹۸ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام رونق تولید درباره اقدامات لازم برای تحقق این نام بیان کرد: امروز یکی از مسائل مهم کشور وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است. برای اینکه یک اقتصاد وابسته نداشته باشیم باید بازار تولید در کشور را رونق دهیم. هر کشوری که اقتصادش وابسته باشد به همان میزان عقب مانده می‌شود و باید به همان نسبت تابع سیاست‌های استعماری باشد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ما باید برای جلوگیری از وابستگی و عزت مردم و ایران اقتصاد خود را سامان دهیم که لازمه رونق اقتصادی، رونق در تولید است. از این جهت ما باید همه ظرفیت‌های کشور را به سمت تولید هدایت کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس تصریح کرد: رونق در بازار تولید علاوه بر اینکه وابستگی را از میان می‌برد، اشتغال نیز ایجاد خواهد کرد و به دنبال آن وضعیت معیشتی نیز بهبود می‌یابد و در یک کلام کشور توسعه می‌یابد. همه ظرفیت‌های کشور در قالب سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه باید به تناسب حوزه کاری خود در بحث رونق تولید ورود پیدا کنند که بخش عمده آن به قوه مجریه باز می‌گردد.

وی در ادامه تاکید کرد: از ظرفیت‌های بانک مرکزی و سایر بانک‌ها تحت مدیریت بانک مرکزی در قالب حمایت از تولید و تعریف بسته‌های حمایتی تولید و دادن تسهیلات با بهره ارزان و تسهیلات گمرکی جهت صادرات کالاها و معافیت‌های مالیاتی باید استفاده کنیم چراکه این پارامترها می‌تواند بازار تولید را رونق دهد.

بهرام نیا در پایان گفت: ما نیز به سهم خود در مجلس باید قوانینی که مانع تولید هستند را حذف کنیم و اگر نیاز به قوانینی است که تولید را تسهیل می‌کند در قالب طرح به تصویب برسانیم تا بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را محقق کنیم. با توجه به ظرفیت‌های بالقوه کشور و رهنمودهای مقام معظم رهبری و عنایت به اعلام آمادگی سه قوه بنده چشم انداز خوبی را برای امسال پیش بینی می‌کنم و ان‌شاءالله تهدیدهای دشمن تبدیل به فرصت خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۱۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان