//
کدخبر: ۱۷۷۹۱۲ //
پروین احمدیان مربی هندبال کرمانشاه:

هندبال بانوان کرمانشاه احیا می‌شود

هندبال بانوان کرمانشاه احیا می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پروین احمدیان از مربیان مطرح هندبال استان کرمانشاه با برنامه‌ریزی و برگزاری کارگاه آموزشی، قدم مثبتی در راه پیشرفت هندبال بانوان برداشته است که چند سالی است که هندبال بانوان حال و روز خوشی ندارد و نخبگان این رشته هرچند توانمند و با استعداد، اما دیده نمی‌شوند.

پروین احمدیان مربی هندبال که از وی به‌عنوان نایب‌رئیس پیشین هیئت استان کرمانشاه گفت: باوجود اینکه نتوانست در هیئت تاثیرگذار باشد اما هندبال آموزش و پرورش را در بخش دختران متحول کرد و آنچه از شواهد پیداست روزهای پُر فروغی پیش روی دختران هندبالیست قرار دارد.

احمدیان در گفتگو با خبرگزاری برنا درباره وضعیت هندبال بانوان گفت: کرمانشاه هندبالیست‌های با استعدادی دارد. چه در میان مربیان و داوران و چه در بین بازیکنان همیشه افرادی هستند که توجه همه را جلب می‌کنند. نسلی که امروز تعلیم آن‌ها را برعهده دارم بسیار مستعد هستند و با اطمینان می‌گویم که در آینده هندبال ایران را تحت تاثیر قرار می‌دهند. اما تا کنون فرصتی برای ارائه توانایی خود نداشته‌اند.

او ادامه داد: زمانی که در هیئت هندبال استان مسئولیت داشتم، موانع بسیاری بر سر راه بود و بی‌توجهی زیادی به بانوان می‌شد. اما اکنون تصمیم گرفتم برای معرفی دختران هندبالیست، با کمک دلسوزان واقعی این رشته برنامه بلندمدتی را اجرا کنم.

احمدیان افزود: من تعامل خوبی با اداره آموزش و پرورش دارم. با کمک این اداره، بیست و پنجم اسفندماه سال گذشته کارگاه چهار روزه‌ای را به منظور باز آموزی هندبالیست‌های سراسر استان برگزار کردیم. در این دوره فاطمه محمدخانی مربی تیم‌ملی نوجوانان   به‌عنوان مدرس، جلسات فشرده‌ای را برگزار کرد و ۳۰ شرکت کننده در این کارگاه با اصول و قواعد هندبال روز دنیا آشنا شدند.

احمدیان ادامه داد: حمایت آقای یزدان‌پناه مدیرکل  آموزش و پرورش استان و خانم محمدی از برگزاری این دوره بسیار حائز اهمیت بود و جای تقدیر و تشکر دارد. همچنین اتفاقی که بسیار مورد توجه قرار گرفت، حضور دکتر شهاب نادری از اعضا محترم مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به همراه آقای عباسی مشاور ایشان بود که در روز اختتامیه شرکت کردند و دکتر نادری ۳۰ جلد قرآن کریم و کتاب پُربار نهج‌البلاغه و مبلغی را به‌عنوان عیدی به شرکت کنندگان هدیه دادند.

او افزود: حضور دکتر نادری در کنار ورزشکاران انگیزه زیادی به‌وجود آورد و در صحبتی که داشتیم قرار شد با حمایت ایشان اردوی تیم ملی نونهالان دختر را در کرمانشاه برگزار کنیم.

احمدیان گفت: ما اگر بتوانیم شرایطی برای دیده شدن دختران هندبالیست مهیا کنیم، یقینن استعدادهای نابی را تحویل تیم‌های ملی خواهیم داد. من امیدوارم با کمک بزرگانی مانند دکتر نادری بتوانیم هندبال بانوان استان کرمانشاه را دوباره احیا کنیم.

گزارش: عرفان زنگنه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۹۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان